7 תשובות
אוהב מאוד
מניסיון הם לא
אנונימית
אני אוהב..
אם היא קוראת ככה לכל אחד אז לא
אבל אם היא קוראת רק לי ככה כן
אבל אם היא קוראת רק לי ככה כן
אנונימי
זה נחמד מצחיק אותי תלוי מי אומרת
לא איכ
זה פרחי
זה פרחי
אנונימי
לא ממש
באותו הנושא: