10 תשובות
החלטה שלהם רק שלפי דעתי זו זכות לשרת למען המדינה שלנו
שיהנו להם
כל אחד ומה שטוב לו
שיעשו מה שטוב להם
שיהיה להם בכיף
זה לא בראש של כולם לשרת בצבא ואני יכול להבין את זה, למרות שאני מתכוון לשרת
שואל השאלה:
לא לירון
איזה כיף שהם עושים שירות ולא מנצלים את הפטור ולא תורמים בכלום. שיהיה בהצלחה
כל עוד הם עושים משהו, לא אכפת לי
הצבא זו לא מערכת שמתאימה לכולם.
ואני אומרת את זה בתור אחת ששני אחים שלה בצבא ואני יודעת מה המצב שלהם
יש אנשים שלא מתאימה להם המסגרת, ואני לא אשפוט מישהו לפי זה.
שיהיה לו בהצלחה וכל עוד הוא עוזר בדרך מסויימת , כל הכבוד.
שיעשו מה שהם רוצים
כלום?