5 תשובות
אבל למה שתדברי בפקטיבי
איך שאומרים אם רוצים להיפרד פשוט תעלמ/י
תכתבי לכל אחד "אני טראנסית" וזה לא בקטע רע לכל הטראנסים פה סתם מעניין אותי התגובה שלהם.
חח ישלי חשבון אפחד לא עוקב אחרי פתחתי פקטיבי תוך כמה ימים ישלי איזה 9 עוקבים עצוב
להגיד להם את האמת
באותו הנושא: