7 תשובות
שואל השאלה:
מזה "אצלך" ?
אנונימית
בעיר שלי.. באזור מאוד קר 20 מעלות, 19 ואני לא גרה בצפון
תלוי היכן את גרה
שואל השאלה:
אני גרה במרכז אזור גבעתיים וזה
אנונימית
אני מסתובבת על קפוצונים וזה ממש בסדר לדעתי, בזמן האחרון קריר אז זה בסדר אבל אמרו שהולך להיות חמסין בזמן הקרוב..
דווקא אצלי מאוד קר.. מוזר זה לא יהיה.
עדיין חם בשביל קפוצון אבל חולצה ארוכה דקה
אפשרי