5 תשובות
תמיד שווה, גם יפתח אותך בתור בן אדם גם יותר כסף
שווה בטח
שואל השאלה:
חח חיילים תענו אתם, מי שעדיין לא מתגייס לא יבין במה זה כרוך ואת השביזות וכל הגורמים האלה
אנונימי
אני אומרת לאא ועוד פעם לאא
אבל אם את רוצה את הקבע הזה בשביל המסגרת והכסף אז זה סבבה במיוחד בתקופת הקורונה, אבל... שמע, אני בדרך כלל לא מעודדת לקצונה. תלוי גם איפה אתה ומה אתה עושה.
חחח סורי סתם שמעתי שזה שווה אני לא חוויתי על בשרי