6 תשובות
גם אחותי במדעית ובאמת שטוחנים אותם אבל זה כדי להכין אותם לחומר קשה יותר ולחטיבה העליונה שם הלחץ פי מליון יותר גבוהה
כן, הייתי גם בכיתה מדעית בכיתה ח ולמדנו המוןן ימי שני וחמישי היינו לומדים 10 שעות וכל שאר השבוע 8/7 שעות
זה לא הרבה שעות האמת... כשהייתי בכיתה ח' למדתי 45 אם אני לא טועה.
אם היא בכיתה מדעית זה הגיוני כי הם לומדים יותר ומתגברים הכל
8x5 זה כמו השעות שהיו לי ב י' ו ב יא'
זה די הרבה בשביל להישאר עם מוטיבציה ללימודים.
אבל אם היא בקטע מדעית היא תמיד מוכנה לעבור לכיתה שתעמוד בקצב שלה כיתה ח לא משפיע במיוחד על כיתות י וכולי.
4AM
אני גם בכיתה מדעית כיתה ט ו ויש לי 26 שעות אז כן נרא לי 40 זה הרבה
אנונימית
זה דווקא ממש הגיוני זה מש שלומדין גם בכיתה ח רגילה וכנל לט אני בט וגם בז וח למדנו חמישה ימים בשבוע שבע שעות כל יום וכנראה שהיא לומדת בשישי אז.....
באותו הנושא: