2 תשובות
תתנצלי, ותגידי לה שזה היה ממקום תמים ודפוק וזה חלילה לא היה עליה.
להתנצל בדרכ מאוד משחרר
להתנצל בדרכ מאוד משחרר
שואל השאלה:
לא
אנחנו דיברנו על נושא רציני (לא קשור לאף אחת זה קשור למישהו שאני לא מכירה ואני באמת לא התכוונתי) ואין לי איך לבקש סליחה
לא
אנחנו דיברנו על נושא רציני (לא קשור לאף אחת זה קשור למישהו שאני לא מכירה ואני באמת לא התכוונתי) ואין לי איך לבקש סליחה
אנונימית
באותו הנושא: