2 תשובות
תתנצלי, ותגידי לה שזה היה ממקום תמים ודפוק וזה חלילה לא היה עליה.
להתנצל בדרכ מאוד משחרר
שואל השאלה:
לא
אנחנו דיברנו על נושא רציני (לא קשור לאף אחת זה קשור למישהו שאני לא מכירה ואני באמת לא התכוונתי) ואין לי איך לבקש סליחה
אנונימית
באותו הנושא: