3 תשובות
ישראלים זה עם משונה...
ההפגנות לא נותנות כלום אף אחד לא שם עליהם ויותר מחצי מהאנשים באים לשם כי זו אטרקציה בזמן שאין כלום מה לעשות.
אנחנו בסגר נטו כי ביבי רוצה למגר הפגנות , לא כי אכפת לו מהמצב הבריאותי.
קודם כל:
מי אמר שיכניסו את ביבי לכלא?
מה אתה השופט?
דבר שני:
מאשימים את השמאל כי יש יותר הפגנות שמאל וההפגנות האלה גורמות ליותר תחלואה. רוצים לחזור לעבוד כמה שיותר מהר? רוצים שתיגמר הקורונה? תפסיקו עם ההפגנות ויהיו כמה שפחות חולים וככה תחזרו לעבוד כמה שיותר מהר.
דבר שלישי:
המשפט יגמר בעוד כמה שנים - אם יכניסו את ביבי לכלא ויהיו הפגנות של ימנים/תומכי ביבי (לא כל הימנים תומכי ביבי אז אני לא מכלילה) זה יהיה הרבה אחרי שהקורונה תיגמר, אז בעיקרון הבעיה היא שההפגנות שמאל גורמות לתחלואה.
אגב, אני יודעת שיש גם הפגנות של ימנים אבל יש יותר הפגנות שמאל כרגע.