4 תשובות
אם נפרדתם בטח הייתה סיבה טובה אבל אם את חושבת שאת יכולה להתגבר על הסיבה הזאת תחזרו
מה השאלה?
אנונימית
זה לגיטימי לגמרי .
תצאי אולי להליכה לנקות את הראש .
תדברי עם מישהו כדי לפרוק.
ואני מקווה שתרגישי טוב הכי מהר שאפשר.
תצאי אולי להליכה לנקות את הראש .
תדברי עם מישהו כדי לפרוק.
ואני מקווה שתרגישי טוב הכי מהר שאפשר.
אם נפרדת כנראה שקרה בניכם משהו והייתה סיבה...
תנסי להמשיך הלאה ולהבין שהיו לך חיים לפניו- ויהיו לך גם אחריו :)
אם זה עוזר- אותי תמיד ספורט, גלידה שוקולד מעודד
תנסי להמשיך הלאה ולהבין שהיו לך חיים לפניו- ויהיו לך גם אחריו :)
אם זה עוזר- אותי תמיד ספורט, גלידה שוקולד מעודד
באותו הנושא: