4 תשובות
אמאלה ברמותת
אנונימי
לא בכלל לא.
לא בקטע חמור זה אפילו חמוד.
4AM
לכולנו יש. אנחנו בני נוער. אם זה משהו שמפריע לך יש המון משחות
^ אחלה תשובה.
4AM