4 תשובות
שואל השאלה:
עבר הרבה שעות וזה לא נותן למחוק...
לפעמים זה נותן אפילו אחרי דקה ... לא יודע מה הקטע
עבר הרבה שעות וזה לא נותן למחוק...
לפעמים זה נותן אפילו אחרי דקה ... לא יודע מה הקטע
אנונימי
שואל השאלה:
אחרי כמה שעות מתבטלת האופציה ?
אחרי כמה שעות מתבטלת האופציה ?
אנונימי
אפשר למחוק לכולם רק עד 7 דקות אחרי שההודעה נשלחה, אלא אם כן שינו את זה ואני ממש לא מעודכנתת
אם מישהו אחר שלח הודעה אחרי שאת שלחת, כבר אי אפשר למחוק. כלומר אפשר למחוק רק את ההודעה האחרונה. אם הבנתי נכון.
באותו הנושא: