4 תשובות
לא אבל אם אין לך משהו לא עדיף שלא תיקחי?
לא מסוכן זה פשוט לא יעשה כלום וכדור זה סתם לא בריא אז למה לקחת סתם
אם תקחי כמה ברצף זה מסוכן
אם תקחי כמה ברצף זה מסוכן
שואל השאלה:
יש לי חום...פשוט אני לא יודעת אם זה התקררות או משהו אחר. ואני לא אוהבת לקחת כדורים.
יש לי חום...פשוט אני לא יודעת אם זה התקררות או משהו אחר. ואני לא אוהבת לקחת כדורים.
אנונימית
את יכולה לרסק לך אותו או לקחת תרופה אחרת לא כדור אקמול
באותו הנושא: