12 תשובות
הם סבבה
כןן אני שומעת אותם מאז שאני קטנה
כן מאוד
אנונימית
כןכןכןכןכן
אחלה של להקה, ויש להם מוזיקה טובה בסך הכל.
יאפ
אני אוהבת אותם)
אני בדיוק שומעת אותם כרגע
אני בדיוק שומעת אותם כרגע
אוהבת זאת לא מילה
אנונימית
באותו הנושא: