8 תשובות
כן
לא כל כך
שואל השאלה:
אבל גם יפה לדעתכם?
אנונימית
לא יודעת מקווה שלאף אחת פה לא קוראים אלי
לא
לסבא שלי קוראים אלי
כן נתקלתי במישהיא בשם הזה זה יפה לדעתי