8 תשובות
את לא מחליטה לי על החיים וזכותי לא לעשות מה שאת עושה ומאמינה בו
אנע מעריכה שאת מנקה את הבית
אבל להרביץ עם מטאטא על המיטה שלי בשבע בבוקר זה סבל
אבל להרביץ עם מטאטא על המיטה שלי בשבע בבוקר זה סבל
שהגירושים הרסו לי את החיים ובגלל זה אני בדיכאון כבר עשר שנים
אנונימית
שאנחנו לא חברות ושתפסיק להתערב לי בחיים ולהיות כמו שהיא
תפסיקי לשקר לי ולא לקיים הבטחות אני שונא אותך ונמאס לי ממך.
שאני מאוד מצטערת על זה שהיא לא הראתה לי אהבה כמו שצריך כל השנים
יש כמה דברים
בגלל זה אני הולכת לפסיכולוגית
בגלל זה אני הולכת לפסיכולוגית
"סתמי"
באותו הנושא: