12 תשובות
לדעתי תנסי לצאת איתו, יש מצב שיצא מזה משהו טוב אם לא ילך אז לא נורא
תגידי שאת מעוניינת במישהו אחר
תסרבי לדייט
וחכי קצת עם העניין של השני
אחלה סיטואציה
תסרבי בנימוס...
שואל השאלה:
סוג של השארתי אותו על הולד
מאז אנחנו לא מדברים על זה
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני כן אצא איתו בסוף זה בכלל שורף לי את האופציה של החבר
החבר לא ממש יודע שהוא הציע
אנונימית
תדברי אם זה שהציע לך לצאת ותגידי לו שזה לא מתאים לך..
סורי אבל אם הוא חבר טוב הוא לא יצא איתך
מציעה לך למצוא מישהו אחר
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא יודע מזה ..
אנונימית
תנסי את הראשון כי יש מצב שחבר שלו יסרב
שואל השאלה:
אני לא בונה על זה שחבר שלו יקפוץ עליי אני לא באמת יודעת מה הוא מרגיש. אבל לנסות את הראשון זה נגד הרגשות שלי אז למה? העיקר שיהיה לי חבר? לא אכפת לי להישאר רווקה אבל נאמנה לעצמי לפחות. בשביל מה להשלות אותו ולצאת איתו וכל יום להסתכל על בחור אחר ולהרגיש אליו?
אנונימית