83 תשובות
אני חושבת שמהרגע שנועה קירל ומרגי נכנסו לפסטיגל היו צריכים לעצור.
זה פשוט הורס תילדות שלי ותחוויה האמיתית של פסטיגל
זה פשוט הורס תילדות שלי ותחוויה האמיתית של פסטיגל
אני חושבת שאם אמיר פיי גוטמן ז"ל היה חי הוא היה גאה. הוא גם הכי חסר לי שם:(
אבל נועה קירל, סטפן, עומר חזן והשאר עם כל הכבוד להם, הם כולה השתתפו בפסטיגל אחד והם די הורסים את הפסטיגל הזה. הם השתתפו בפסטיגלים הישנים? לא ממש.
אבל הפסטיגל עשה לי תחושה שלא הרגשתי מזמן, תחושה של געגוע לפסטיגלים של פעם. יש לי הרגשה שהפסטיגל הזה עומד להיות טוב.
אבל נועה קירל, סטפן, עומר חזן והשאר עם כל הכבוד להם, הם כולה השתתפו בפסטיגל אחד והם די הורסים את הפסטיגל הזה. הם השתתפו בפסטיגלים הישנים? לא ממש.
אבל הפסטיגל עשה לי תחושה שלא הרגשתי מזמן, תחושה של געגוע לפסטיגלים של פעם. יש לי הרגשה שהפסטיגל הזה עומד להיות טוב.
שיש שחקנים טובים אבל מבאס שנועה קירל היא הראשית . וגם מבאס שזה מקוון
דחפו אותה לכל שיר והיא לא קשורה זה מבאס
דחפו אותה לכל שיר והיא לא קשורה זה מבאס
אני ככ מסכימה לגבי זה שנועה קירל לא מתאימה
סתם תוקעים אותה בכל חור
אבל לפחות אם זה בחירה אני ממש אבחר בתובל ודניאל ואליאנה ודנה פרידר ושירן 3>
סתם תוקעים אותה בכל חור
אבל לפחות אם זה בחירה אני ממש אבחר בתובל ודניאל ואליאנה ודנה פרידר ושירן 3>
הדבר היחיד שמעודד אותי זה שהחזירו את רביעיית גאליס ותובל ואליאנה הולכים לחדש את הילדים של העתיד, והולכים לחדש את שלוש חברות. (בעקרון יחדשו שירים מכל שנה אבל אלה הכי קריטיים לי)
כןכןכןכןכן
אם זה בחירה כולם לבחור רק את הנוסטלגיים ואז יעיפו את נועה שנה הבאה אמן 3>
שישאירו את עודד פז, גאליסים, עדי הימלבלוי, ציפי שביט ובקיצור כל האלה מלפני כמה שנים (מהפסטיגלים) הטובים, ויעיפו את נועה קילה אנה זק ומרגי וזהו. זה מושלם
^כןכןכןכןן
זוועה. כמו כל הפסטיגלים בשנים האחרונות.
קצת מבאס שזה מהבית ולא באמת הולכים למופע.. ומה שיותר מבאס זה שנועה קירל בתפקיד הראשי במקום אליאנה תדהר או דנה פרידר אבל נזרום העיקר שיש בכלל פסטיגל
אתם קצת חיים בסרט נראלכם שיגידו נועה רוצה להיות בפסטיגל ותגיד לא אבל עדיף בלעדיה , יאיי
הפסטיגל הכי טוב. ולמה? כי אפשר לבחור מי משחק. ז'תומרת שהרוב פה יבחרו פה אנשים איכותיים *מכל* הפסטיגלים
שסוף סוף הם החליטו להקשיב קצת לילדים שיודעים מה זה באמת פסטיגל ולהחזיר את כל הכוכבים שאנחנו גדלו עליהם במקום להביא כל שנה אנשים כמו נועה קירל ומרגי ולהגיד שהם כוכבים.
רק חבל שנועה קירל צריכה לשיר את השירים שבאמת נכתבו לפסטיגל.
עצוב שילדים היום חושבים שטיקיטאס זה שיר פסטיגל.
פעם היו מעצבים בגדים וכותבים שירים במיוחד לפסטיגל.
היום כותבים להם שיר פתיחה והשאר זה שירים של נועה קירל ומרגי.
חבל..
גם אמרו שזאת בחירה שלנו..
נקווה שאפשר לבחור מי לא ישחק שם.
הרוב בטח יבחרו שנועה קירל ואנה זק לא ישירו
רק חבל שנועה קירל צריכה לשיר את השירים שבאמת נכתבו לפסטיגל.
עצוב שילדים היום חושבים שטיקיטאס זה שיר פסטיגל.
פעם היו מעצבים בגדים וכותבים שירים במיוחד לפסטיגל.
היום כותבים להם שיר פתיחה והשאר זה שירים של נועה קירל ומרגי.
חבל..
גם אמרו שזאת בחירה שלנו..
נקווה שאפשר לבחור מי לא ישחק שם.
הרוב בטח יבחרו שנועה קירל ואנה זק לא ישירו
שואל השאלה:
צריך לעשות שנה הבאה טבלת חתימות של יותר מ1500 אנשים /ילדים
שלא יתנו לכל ה"שחקנים" החדשים להופיע לנו בפסטיגל
עד שמביאים לנו את כל האנשים שגדלנו עליהם הורסים לנו את זה עם איתי לוי,נועה קילר....
צריך לעשות שנה הבאה טבלת חתימות של יותר מ1500 אנשים /ילדים
שלא יתנו לכל ה"שחקנים" החדשים להופיע לנו בפסטיגל
עד שמביאים לנו את כל האנשים שגדלנו עליהם הורסים לנו את זה עם איתי לוי,נועה קילר....
אנונימי
^^זה רק בגלל ה40.. לא רואים אותנו ממטר
אני חושבת שאם המטרה שלהם זה באמת להחזיר הרבה שחקנים אהובים וישנים ולחדש את כל השירים הנוסטלגיים והזכורים הם היו צריכים ללכת על זה עד הסוף ולוותר השנה לפחות על נועה קירל,איתי לוי וה"חדשים" שמשתתפים הפסטיגל בשנים האחרונות.
אני בטוחה שיש מספיק קהל שגדל על הפסטיגלים האלה שבטוח יתעניין בזה גם בלעדיהם
לטעמי זה שהם דחפו את החדשים האלה זה בעיקר בגלל כסף
אני בטוחה שיש מספיק קהל שגדל על הפסטיגלים האלה שבטוח יתעניין בזה גם בלעדיהם
לטעמי זה שהם דחפו את החדשים האלה זה בעיקר בגלל כסף
חמש שנים מבקשים מהם להחזיר את טל מוסרי עודד פז ודנה פרידר לפסטיגל.
סוף סוף החזירו אותם וגם את כל האנשים שבאמת גדלנו עליהם
הגיע הזמן שיקשיבו לנו קצת
לא בא לי שבעוד עשר שנים נועה קירל תהפוך להיות מלכת הפסטיגלים כמו טל מוסרי ואליאנה תדהר.
לא יהיה לי נעים להגיד לילדים שלי שטיקיטאס זה לא שיר פסטיגל
סוף סוף החזירו אותם וגם את כל האנשים שבאמת גדלנו עליהם
הגיע הזמן שיקשיבו לנו קצת
לא בא לי שבעוד עשר שנים נועה קירל תהפוך להיות מלכת הפסטיגלים כמו טל מוסרי ואליאנה תדהר.
לא יהיה לי נעים להגיד לילדים שלי שטיקיטאס זה לא שיר פסטיגל
^זה רק בגלל ה40 שנה...
שואל השאלה:
בהחלט אם רוצים נוסטלגיה אז זה אך ורק נוסטלגיה ולא להביא לנו את כל השאר שלא קשורים בכלל
בהחלט אם רוצים נוסטלגיה אז זה אך ורק נוסטלגיה ולא להביא לנו את כל השאר שלא קשורים בכלל
אנונימי
עם כל הכבוד הדבר האחרון שרציתי לראות בפסטיגל זה את נועה קירל ומרגי עפים באוויר עם אופניים.
פעם היו משקיעים..
מישהו זוכר בכלל שפעם בנו דינוזאור לפסטיגל ויצאה לו כמו אש כזאת מהפה???
חבל לי שהילדים שלי לא יראו את זה
פעם היו משקיעים..
מישהו זוכר בכלל שפעם בנו דינוזאור לפסטיגל ויצאה לו כמו אש כזאת מהפה???
חבל לי שהילדים שלי לא יראו את זה
שיעיפו את כל הנועה קירל סטפן אנה קווין האלה
ועצוב שזה אותו אחד שעשה את הפסטיגלים האיכותיים
^חנוך רוזן הוא באמת טוב במה שהוא עושה.
אבל בגלל שכל הילדים גדלו כבר, הקהל מתחלף..
מה שמדבר היום לילדים בני עשר (שזה בערך הגיל שהולכים לפסטיגל..) זה נועה קירל ומרגי..
בגלל זה הוא מביא אותם..
איזה מזל שהשנה הביאו את רוב מי שגדלנו עליהם ופחות נועה קירל ואנה זק
אבל בגלל שכל הילדים גדלו כבר, הקהל מתחלף..
מה שמדבר היום לילדים בני עשר (שזה בערך הגיל שהולכים לפסטיגל..) זה נועה קירל ומרגי..
בגלל זה הוא מביא אותם..
איזה מזל שהשנה הביאו את רוב מי שגדלנו עליהם ופחות נועה קירל ואנה זק
שואל השאלה:
לילדים שלי אני לא אתן ללכת לפסטיגל אם יהיה כאלה כמו נועה קירל וסטפן,קווין הזה
מה שיהיה בדור שלהם
תלוי אם אלו יהיו שחקנים איכותיים
אבל בהחלט אראה להם את שלל הפסטיגלים עד לפני דור הדפוק אותי
לילדים שלי אני לא אתן ללכת לפסטיגל אם יהיה כאלה כמו נועה קירל וסטפן,קווין הזה
מה שיהיה בדור שלהם
תלוי אם אלו יהיו שחקנים איכותיים
אבל בהחלט אראה להם את שלל הפסטיגלים עד לפני דור הדפוק אותי
אנונימי
^כן חשוב לי שהילדים שלי ידעו מה זה פסטיגל.
אם הם ירצו ללכת אקח אותם לשם..
אבל אני גם אראה להם את הפסטיגלים שאני ראיתי.
אם הם ירצו ללכת אקח אותם לשם..
אבל אני גם אראה להם את הפסטיגלים שאני ראיתי.
אנשים חייבים לזכור שילדים (כבר מבוגרים) שגדלו על הפסטיגלים הראשונים כאלה שנולדו בשנות השבעים שמונים אומרים בדיוק על הפסטיגלים של שנות ה2000 הראשונות. בעוד כמה שנים הילדים של היום יאמרו שהלוואי שיחזירו את נועה קירל לפסטיגל. ככה זה עובד ואי אפשר לשנות את זה. הפסטיגל התחיל לגמרי לההרס בשנה שהפסיקו את תחרות השירים - 2015 הייסקול פסטיגל הפסטיגל הכי גרוע ושפל שראיתי. יום טוב לכולם 3>
שואל השאלה:
אבל אלה שאנחנו גדלנו עליהם נתנו לנו ערכים
הפסטיגלים של היום זה על הטכנולוגיה וכמה שהעולם שלנו נהיה דפוק
היה צריך פשוט להפסיק את הפסטיגלים ולשדר בחנוכה כל יום בטלוויזיה מרתון של פסטיגלים ישנים
אבל אלה שאנחנו גדלנו עליהם נתנו לנו ערכים
הפסטיגלים של היום זה על הטכנולוגיה וכמה שהעולם שלנו נהיה דפוק
היה צריך פשוט להפסיק את הפסטיגלים ולשדר בחנוכה כל יום בטלוויזיה מרתון של פסטיגלים ישנים
אנונימי
יהיה ממש טוב לדעתי אבל לנועה קירל לא מגיע להיות דמות ראשית
אני מסכימה אם כל מילה של דנה שנירר
שמחה שיש קצת נוסטלגיה, אבל ממש לא מסכימה עם אלו שכותבים פה שצריך להחזיר את הכוכבים הקודמים, קהל היעד של הפסטיגל לא גדל על טל מוסרי ודנה פרידר, וגם לא ראה גאליס או השמיניה, ואני ממש בספק ששמעו על מר לטין. כמות הילדים הקטנים שיילכו לפסטיכל גדולה בהרבה מכנות בני הנוער ולכן משתלם להם להביא את הכוכבים שמדברים לילדים של היום ( כוכבים שרק הגיוני שישתנו מ2007)
אז כן, מחכה בטירוף לראות את החידושים אבל להתמרמר על זה שנועה קירל לא קשורה זה פשוט לא נכון, היא הכוכבת הגדולה כרגע לילדים
אז כן, מחכה בטירוף לראות את החידושים אבל להתמרמר על זה שנועה קירל לא קשורה זה פשוט לא נכון, היא הכוכבת הגדולה כרגע לילדים
וגם הפסטיגל בסרט שזה יותר טוב מהופעה
^^הוצאת לי את המילים מהפה.
רוב ה"ערכים" שאני זוכרת מפסטיגלים זה שזה כיף להיות נסיכת פופ, שמיותר להתעסק איתה כי החצים שלה יודעים איפה אתה גר ושפטנט עם פחית מוציא פזמון קליט
פסטיגלים הם בסך הכל הצגות חנוכה, שמיועדות לדבר לקהל הצעיר, ואני לא סגורה על כמה תובל שפיר משדר לי שחקן איכותי.
פסטיגלים הם בסך הכל הצגות חנוכה, שמיועדות לדבר לקהל הצעיר, ואני לא סגורה על כמה תובל שפיר משדר לי שחקן איכותי.
^ועוד פעם הוצאת לי את המילים מהפה:)
אני חושבת שזה win win situation כי יש גם כוכבים מהדור שלנו וגם כוכבים מהדור החדש יותר
לגבי הכוכבים זה כזה כיף לראות את שני הדורות של שנות ה2000 מתאחדים ולגבי העלילה- אז כן כבר בקושי יש פנטזיה אבל מה לעשות לא הכל דבש בחיים
אני מאוד רוצה לקנות כרטיס אבל עוד כמה ימים יוצאת ההצצה ששם אני אדע אם לקנות או לא
אני מאוד רוצה לקנות כרטיס אבל עוד כמה ימים יוצאת ההצצה ששם אני אדע אם לקנות או לא
מבאס שנראה אותם רק מהטלוויזיה
בשנים האחרונות זה באמת היה מבאס ולפסטיגל הזה אני באמת יכולה לקרוא יחסית טוב
הביאו את כל הכוכבים שהיו בפסטיגלים הישנים שעשו לנו ילדות טובה. אם היו מעיפים את נועה, מרגי, אנה זק, קווין רובין, עומר חזן וריף זה היה יכול להיות חייתי
הביאו את כל הכוכבים שהיו בפסטיגלים הישנים שעשו לנו ילדות טובה. אם היו מעיפים את נועה, מרגי, אנה זק, קווין רובין, עומר חזן וריף זה היה יכול להיות חייתי
חיובי - כוכבים מהפסטיגלים הישנים , חידוש לשירים ישנים מהפסטיגל .
שלילי - מקוון , אינטרקטיבי ונועה קירל הכוכבת הראשית.
אבל היי , זה הקהל היעד שיש כרגע , ילדים בני 9 שמכורים לשירים של נועה קירל ואוהבים כוכבים מעפנים כמו : אנה זק
שלילי - מקוון , אינטרקטיבי ונועה קירל הכוכבת הראשית.
אבל היי , זה הקהל היעד שיש כרגע , ילדים בני 9 שמכורים לשירים של נועה קירל ואוהבים כוכבים מעפנים כמו : אנה זק
אנונימי
חרא, לא אוהבת פסטיגלים בכללי אבל זה אחד הגרועים...
השנה הרעיון מעולה
הבעיה זה נועה קילר
הבעיה זה נועה קילר
נועה קירל אהבת חיי מה יש לכם
אבל זה הולך להיות עלוב
אבל זה הולך להיות עלוב
לא התלהבתי
אני ילדה חסרת משמעות@
אם לא ראית פסטיגלים איך את יכולה להגיד שזה חרא ? בגלל דעות של אנשים את מושפעת ? אם ראית את ההבדל בין הפסטיגלים שהיו לפני עשור ובין הפסטיגלים שיש כיום היית מבינה שזה חרא ולא מסתמכת על האנשים שאומרים שזה חרא .
אם לא ראית פסטיגלים איך את יכולה להגיד שזה חרא ? בגלל דעות של אנשים את מושפעת ? אם ראית את ההבדל בין הפסטיגלים שהיו לפני עשור ובין הפסטיגלים שיש כיום היית מבינה שזה חרא ולא מסתמכת על האנשים שאומרים שזה חרא .
אנונימי
אני רוצה את עודד פז ואת עדי ודניאל מורשת ואליאנהה וליבי רן ואת עוז זהבי ואת השיר "כל ניצוץ כוכב רחוק שנות אור מלילותי" ואת השיר " יש בי אהבה אהבה גדולהה אהבה לך רק לתת" ואת השיר "ראש בראשש עולם הוא מחדשש ראש בראש" וזה מפחיד אותי זה פאקינג מפחיד אותי שהפסטיגלים נעלמים לי ככה אם הילדות בבקשה שמישהו יפסיק את זה..
אנונימית
אף פעם לא אהבתי פסטיגל אבל כמו התשובה השניה מאז שנועה קירל ומרגי נכנסו הוא נהיה יותר ויותר גרוע
תאמת בכיתי זה הזכיר לי את הילדות וזה היה מין געגוע בהתחלה שראיתי את הקליפ חשבתי שזה יהיה גרועה אבל אז ראיתי את רן דנקר וליבי רן ויעל בר זוהר שירי מימון דנה פרידר ועוד
מלא שחקנים מהפסטגלים התחלתי לבכות
יש לי ציפיות גבוהות כי זה ממש הידרדר אני לא רוצה להגיד שזה בגלל נועה קירל ומרגי אבל זה בגלל נועה קירל ומרגי ושלא נדבר שפעם זה היה חינוכי יותר אם תשאלו אותי הם התחרמנו באוויר
מלא שחקנים מהפסטגלים התחלתי לבכות
יש לי ציפיות גבוהות כי זה ממש הידרדר אני לא רוצה להגיד שזה בגלל נועה קירל ומרגי אבל זה בגלל נועה קירל ומרגי ושלא נדבר שפעם זה היה חינוכי יותר אם תשאלו אותי הם התחרמנו באוויר
נותנים לכם פסטיגל עם השחקנים משנים קודמות.
הביאו לכם משתתפים קלאסיים ונוסטלגיה.
אז נועה קירל, עומר סטפן וקווין משתתפים.
מה כבר קרה?
נועה קירל, קווין... אני יכולה להבין.
אבל מה הבעיה בעומר וסטפן? סטפן בקושי שיחק בפסטיגל שהוא היה בו ועומר שחקן טוב. זה שהם לא היו במיליון פסטיגלים לא אומר שום דבר.
הביאו לכם את רוני דואני, חני נחמיאס, אדי ואביעד רון דנקר, לי בירן הראל סקעת הראל השני... וזו התודה שלכם? אתם ליטרלי פוסלים את הפסטיגל הזה רק בגלל ארבעה שחקנים שלא באים לכם טוב בעין.
אתם פסימיים ואנטיים ורק יודעים להתלונן. תתביישו לכם.
הביאו לכם משתתפים קלאסיים ונוסטלגיה.
אז נועה קירל, עומר סטפן וקווין משתתפים.
מה כבר קרה?
נועה קירל, קווין... אני יכולה להבין.
אבל מה הבעיה בעומר וסטפן? סטפן בקושי שיחק בפסטיגל שהוא היה בו ועומר שחקן טוב. זה שהם לא היו במיליון פסטיגלים לא אומר שום דבר.
הביאו לכם את רוני דואני, חני נחמיאס, אדי ואביעד רון דנקר, לי בירן הראל סקעת הראל השני... וזו התודה שלכם? אתם ליטרלי פוסלים את הפסטיגל הזה רק בגלל ארבעה שחקנים שלא באים לכם טוב בעין.
אתם פסימיים ואנטיים ורק יודעים להתלונן. תתביישו לכם.
עוד לא ראיתי אותו אז אני לא יודעת מה אני חושבת עליו.
ולכל אלה שמגיבים שנועה לא צריכה להיות שם, למה לא? אז היא לא הייתה בפסטיגל 2004, אבל היא הדבר החדש של 2020, למה שלא תהנה מזה? למה שלא תיקח חלק מישהי שמעניינת יותר היום?
ולכל אלה שמגיבים שנועה לא צריכה להיות שם, למה לא? אז היא לא הייתה בפסטיגל 2004, אבל היא הדבר החדש של 2020, למה שלא תהנה מזה? למה שלא תיקח חלק מישהי שמעניינת יותר היום?
תאמת אם נועה קירל שוב בתפקיד ראשי הם יפסידו המון כסף כמו שנים קודמות
מבאס אותי שנועה קירל וכל הכוכבי רשת האלה שם.. ואני אפילו בטוחה שיהיה לה תפקיד ראשי ביותר! אבל אני מנסה כמה שאפשר להתעסק באנשים שבלעדיהם לא היה פסטיגל, באמת שהפסטיגל השנה עושה אותי ככ מאושרת.
נדע רק אחרי עד אז אי אפשר לשפוט מה שבטוח רק מחשבות חיוביות.
תגובות ראשונות
אנה זק אפילו גרועה יותר מנועה קירל
אנה זק אפילו גרועה יותר מנועה קירל
לפי דעתי מ ד ה י ם.
נכון נועה קירל וכל אלו "הרסו" אבל צריך להסתכל על הדור הקטן יותר שגדל על הכוכבים האלה ולא חווה את הכוכבים האמיתיתיים... אבל אין מה לעשות... הפסטיגל השנה מתאים פשוט לכל הגילאים!!!!
נכון נועה קירל וכל אלו "הרסו" אבל צריך להסתכל על הדור הקטן יותר שגדל על הכוכבים האלה ולא חווה את הכוכבים האמיתיתיים... אבל אין מה לעשות... הפסטיגל השנה מתאים פשוט לכל הגילאים!!!!
נשמע טוב בכללי אבל נועה הזאת רק הורסת אוף
מומו הלמור כפרוני
מומו הלמור כפרוני
ניסיון כושל להחזיר את הזמן אחורה לפסגטיגלים הבאמת טובים...
זה לא עובד ככה, כן עשו נוסטלגיה וזה, אבל זה עדיין מופע ל י ל ד י ם, מביאים לשם כוכבי ילדים של היום, לא כוכבי עבר, קהל היעד שלהם זה בית ספר יסודי ומטה, אז זה לא משנה על מה אנחנו גדלנו, תרצו בזה או לא, הדור השתנה, ולא יביאו לילדים בני שמונה כוכבים מסדרות של שנת 2006, זה לא עובד ככה, קהל היעד הוא ילדים, אם יש מבוגרים ובני נוער שנהנים לראות את הפסטיגל ברור שזה בסדר, אבל לא יפיקו את הפסטיגל על פי זה
^יש משהו במה שאת/ה אומר/ת אבל עדיין... הם הרסו לגמרי את הקונספט של הפסטיגל.
היו צריכים לעצור כבר ב-2011 ולא להעלות את הפסטיגל הזה, משם הכל התרחבש
אני לא אוהבת את כל הפסטיגלים החדשים:( מ x פסטיגל אם אני זוכרת נכון זה כבר הפך להיות מוזר::(
שיש שחקנים וואו נוסטלגים כאלה אבל יש גם לא וזה הורס אם היה רק את הישנים אז זה היה פסטיגל מדהים
סוףסוף דמויות נוסטלגיות
אני עצבנית בטע מטורף שלוקחים אשכרה "שחקנים" ו"זמרים" כמו נועה קירל, אנה זק , עדן מאירי, קווין רובין, סטפן , מרגי קוראים להם כוכבים ושמים אותם על אותה במה של פסטיגל עם כל הכוכבים האייקונים פאקינג רוני סופרסטאר, רן דנקר, ציפי שביט!!! דיי נוו,
ושלא נדבר שבכל השירים שמחדשים רשום שכמעט כולם מחודשים עם נועה קירל לכולם היא נידחפת ובשנתיים האחקונות אליאנה תדהר אשכרה כבר לא בתפקיד הראשי היא הצל של נועה קירל והשנה מבין כל מי שיש היא תהיה במרכז, שוב...
חוץ מהעיניין הזה אני פשוט מאושרת שיש אשכרה פסטיגל סוףסוף שלקחו אליו כמעט את כולם מפעם ואני מקווה כלכך שהחדשים לא יהיו דומיננטים שם מהישנים כי אם כן אני אהיה ממש עצבנית
ושלא נדבר שבכל השירים שמחדשים רשום שכמעט כולם מחודשים עם נועה קירל לכולם היא נידחפת ובשנתיים האחקונות אליאנה תדהר אשכרה כבר לא בתפקיד הראשי היא הצל של נועה קירל והשנה מבין כל מי שיש היא תהיה במרכז, שוב...
חוץ מהעיניין הזה אני פשוט מאושרת שיש אשכרה פסטיגל סוףסוף שלקחו אליו כמעט את כולם מפעם ואני מקווה כלכך שהחדשים לא יהיו דומיננטים שם מהישנים כי אם כן אני אהיה ממש עצבנית
להעיף את החדשים כמו נועה ואנה זק ועומר חזן וכזה
^כיף לדעת שחלק מכם מסכימים איתי.
הפסטיגלים הם לפי מה שילדים אוהבים..
וילדים היום אוהבים את נועה קירל.
אבל תודה לאל יש את הפעם בעשר שנים שמביאים כוכבים אמיתיים.
הפסטיגלים הם לפי מה שילדים אוהבים..
וילדים היום אוהבים את נועה קירל.
אבל תודה לאל יש את הפעם בעשר שנים שמביאים כוכבים אמיתיים.
איך בדיוק אנחנו בוחרים מי ישתתף בפסטיגל ומי לא?
אוקיי אם הייתם מכירים אותי הייתם מבינים שאני הכי נוסטלגית בעולם וששמעתי שמחזירים את האגדות שגדלתי עליהם ליטרלי בכיתי גם אני חושבת שנועה קילה לא מתאימה
אבל
יש גם ילדים קטנים בסיפור שלא מכירים את האגדות שאנחנו גדלנו עליהם
והם כן מתלהבים ממנה ומההזיות שאיתה
והפסטיגל הוא גם שלהם
אבל
יש גם ילדים קטנים בסיפור שלא מכירים את האגדות שאנחנו גדלנו עליהם
והם כן מתלהבים ממנה ומההזיות שאיתה
והפסטיגל הוא גם שלהם
היה צריך לקחת רק כאלה שהשתתפו בלפחות 3,4 פסטיגלים לא רק אחד
קצת מבאס עם נועה קילר וכאלה אבל חל שיפור
קצת מבאס עם נועה קילר וכאלה אבל חל שיפור
ציפי שביט שם אפשר לנשום
מי חושב שצריך להעיף את נועה קירל ואת כל אלה מבמה , מרגיש שהפסטיגל נותן לה להיות השחקנית הראשית בפטסיגל במקום לתת לשחקנים ותיקים יותר את הבמה המרכזית. נגיד טל מוסרי עשה הכי הרבה פסטיגלים למה לא לתת לו?
^ זה אמור להיות פסטיגל נוסטלגי מה נועה קירל קשורה?
בגללה נהרס הפסטיגל
למה נועה קירל מקבלת תפקידים ראשיים . יש שחקנים וזמרים הרבה יותר מוכשרים ממנה שיש להם יותר וותק . צריך לתת כם להם במה
הם מעלים באינסטגרם של הפסטיגל כל היום רק את נועה קירל , מה עם שחקנים אחרים? שהיו 10 שנים בפסטיגל
תראו, אין אין אין על הפסטיגלים של פעם ואין ספק שכל הנועה קירל וכו' באמת הורסים את זה והורסים הילדות שלנו, אבל כל מי שפעם היה בפסטיגל מתבגר.. הם לא יכולים לנצח להיות בפסטיגל ואין ברירה אלא לשנות את האנשים כי כיאלו בואו היום זה לא כמו פעם ואנשים משתנים ומתבגרים ואפילו מזדקנים
אנונימית
הפסטיגלים נהרסו כי פעם היו משלמין שלחקנים וזמרים מוכשרים, ולא לכוכבי רשת
הם משלמים פחות הוצאות שהם מהיאים כוכבי רשת וזה בגלל זה זה שווה להם כלכלית
הם משלמים פחות הוצאות שהם מהיאים כוכבי רשת וזה בגלל זה זה שווה להם כלכלית
וואו השנה נראלי הולך להיות פסטיגל "פיצוי" . הכוונה היא שקודם הוציאו את מרגי וסוף כל סוף סיפור האהבה שהולך להיותת (אם יהיה אחד כזה) על בטוח זה יהיה של אליאנה ולי בירן למרות שאני מאוהבת ותמיד מאמינה בתובליאנה אבל יודעת שזה לא ייקרה אבל תמיד עדחף את אליאנה עם כל אחד מאשר את נועה ומרגי . לפני שכל המעריצות בנות 8 של נועה יוצאות עליי. לא דיברתי על נועה בספציפיות אלא התכוונתי שלפסטיגל היא לא מתאימה היא שרה יפה מאוד ואני אוהבת את השירים שלה אבל היא חייבת להמשיך לשיר וזהו . ואני רוצה לראות אחד שמעדיף אותה על אליאנה בפסטיגל . ומי הולך לדבר על האיחוד של הרביעייה האהובה עליי עוד מהתחלה של גאליס!!!! . שירן סנדל , דניאל מורשת , תובל שפיר, ואליאנה פאקינג תדהר שזה הפסטיגל ה9 שלה ברצף יואו אני מאוהבת בה ברמות קשות ומי שנולד אחרי שנת 2006 לא ממש מבין מה זה גאליס ומה זה לטוס הבייתה אחרי הביצפר כדי להספיק להגיע מהר לבית בשתיים וחצי כדי לראות פרק של גאליס ולהיות הראשונים שרואים את ההמשך של המתח של הפרק הקודם . קיצקת סמכו עליי השנה הולך להיות פסטיגל מאוד יפה. לא כמו הישנים אבל הולך לצאת יפה כי הרביעייה שלי שם ושנועה קירל יכולה לאכל חצץ
איכס גלאיס איכס נועה קילר
רק ילדי שנות ה99 יבינו
רק ילדי שנות ה99 יבינו
גועל במיוחד נועה קירל זה אמור להיות כאילו פסטיגל נוסטלגיה/איחוד של הפסטיגלים הקודמים לא של פסטיגלים מלפני שנתיים ואני חושבת שהיה צריך להוסיף את יהודה לוי
אגם רודברג
אנונימית
תחשבו על הדבר הכי טוב הפעם אנחנו בונים את הפסטיגל אני חושב אז נועה קירל לא תהיה תפקיד ראשי
וואי סוף סוף הבינו מי הקאסט שבא לנו לראות למרות שנועה הורסת וקווים כמובן איו