5 תשובות
סבון פנים אני כל הזמן מחליפה, אבל של דוקטור עור ממש טוב.
מסיר איפור אני אוהבת של גרנייה, מים מיסלריים דו פאזי, ויש לו ריח מושלם.
קרם פנים וקרם עיניים של סבוקלם
מסיר איפור אני אוהבת של גרנייה, מים מיסלריים דו פאזי, ויש לו ריח מושלם.
קרם פנים וקרם עיניים של סבוקלם
cerave וpixi ממש טובים (גם לעור רגיש) ואין שם רכיבים מזיקים
אני משתמשת בסבון פילינג של דב, מסיכת פנים מתקלפת של גרנייר/קרליין וסבון פנים רגיל+ קרם לחות לפנים מביוטיקר
מסיר איפור מים מיסלרים של גרנייה
לגבי מסיר איפור לעיינים עם דאדרמין או סימפל
ולגבי קרם פנים רק איב רושה אבל זה מעל גיל 20 אם אני לא טועה
לגבי מסיר איפור לעיינים עם דאדרמין או סימפל
ולגבי קרם פנים רק איב רושה אבל זה מעל גיל 20 אם אני לא טועה
אני משתמשת cerave
אנונימית
באותו הנושא: