8 תשובות
זה לא גברים, זה ילדים שלא מוכנים לזוגיות.
נכון
אנונימית
כי הם לא התבגרו , או שהם רעים
אנונימית
יכול להיות שהם לא מוכנים לדבר האמיתי עדיין
שאלה טובה, אבל לא חסרות גם בנות כאלה
שואל השאלה:
כן ברור לא הכללתי
אבל חברות שלי ניתקלו כבר בכמה כאלה
שמסוגלים לצאת עם מישהי לסתם לאיזה חודש לשכב איתה להנות איתה
ואז שזה מתחיל להיות רציני לחתוך ממנה
כן ברור לא הכללתי
אבל חברות שלי ניתקלו כבר בכמה כאלה
שמסוגלים לצאת עם מישהי לסתם לאיזה חודש לשכב איתה להנות איתה
ואז שזה מתחיל להיות רציני לחתוך ממנה
אנונימית
אני גם נתקלתי באחד כזה ..
מעדיפה לפרט בפרטי ולא פה :(
מעדיפה לפרט בפרטי ולא פה :(
כמו שיש כל מיני סוגי אנשים בעולם, בין אם הם אנשים טובים שנותנים מעצמם ומשתדלים לא לפגוע באף אחד, אנשים שלא אכפת להם, אנשים שפוגעים באחרים בגלל שאיכשהו זה גורם להם להרגיש טוב עם עצמם, יש לך כל כך הרבה סוגי אנשים בעולם ולצערנו לא כולם מהם טובים.
אני מבינה מה זה שמישהו מפתח אצלך ציפיות וגורם לך להרגיש דברים ואז אחר כך שובר לך את הלב.
אני נמצאת במקום הזה, וזה מקום שמאוד קשה לקבל אותו ולהתרומם ממנו.
אבל החיים ממשיכים, ואני שמעתי פעם משפט שאומר שלאלוהים (או לגורל, או במה שאת מאמינה) יש 3 תשובות: כן, לא עכשיו, יש לי משהו יותר טוב.
הדבר היחידי שאפשר לעשות זה לחכות למישהו יותר טוב שיבוא, אלה החיים.
אני מבינה מה זה שמישהו מפתח אצלך ציפיות וגורם לך להרגיש דברים ואז אחר כך שובר לך את הלב.
אני נמצאת במקום הזה, וזה מקום שמאוד קשה לקבל אותו ולהתרומם ממנו.
אבל החיים ממשיכים, ואני שמעתי פעם משפט שאומר שלאלוהים (או לגורל, או במה שאת מאמינה) יש 3 תשובות: כן, לא עכשיו, יש לי משהו יותר טוב.
הדבר היחידי שאפשר לעשות זה לחכות למישהו יותר טוב שיבוא, אלה החיים.
באותו הנושא: