8 תשובות
יש חרדים ששמים פס על ההנחיות והאלה שלא שמים פס גרים ליד אלו שכן שמים אז הם גם נדבקים. בנוסף, הם חיים בצפיפות מוגזמת אז יותר קל להם להידבק.
הדרך חיים שלהם מאוד חברתית והצפיפות גבוהה.. זה סוג של טיפה בלתי נמנע שהם ידביקו אחד את השני יותר..
אנונימי
גם תל אביב?
נו ברור חרדים הם מלכי ההתקהלות
ישנו מיעוט בקרב האוכלוסייה החרדית, מיעוט גדול, ששם פס על ההנחיות, בדגש על הגבלת ההתקהלות שהיא הדבר הקריטי ביותר לבלימת המגיפה. כמובן שהתוצאה היא תחלואה גבוהה בערים חרדיות, ולכן נאלצים להשאיר אותם בסגר
כי בשכונות החרדיות פרסו הרבה אנטנות של 5g זה יכול להיות ההסבר לזה
כי להמון חרדים יש קורונה וזאת בעיה נפוצה אצלם
לא, רק החרדים שמים פס על הבריאות
אנונימי
באותו הנושא: