9 תשובות
לא
זה משתאכנז
זה משתאכנז
אם הוא רק ספרדי אז כן כי מאיפה הוא יודע יידיש. טוה אולי לא מוזר אבל לא צפוי
זה בסדר, יש כאלו
שואל השאלה:
אם הוא רק ספרדי אז כן כי מאיפה הוא יודע יידיש
חחח אני עכשיו לומד, שכוייח אני לא אומר רק רציתי לשאול על הדרך
אם הוא רק ספרדי אז כן כי מאיפה הוא יודע יידיש
חחח אני עכשיו לומד, שכוייח אני לא אומר רק רציתי לשאול על הדרך
אנונימי
שכויח זה נפוץ. דרך אגב איםה אתה לומד יידיש?
שואל השאלה:
סדרות
סדרות
אנונימי
בהצלחה לך
שואל השאלה:
"שבאבאניקים ושטיסל יעזרו לך קצת עם הסלנג"
ראיתי כבר ד', שכוייח
"שבאבאניקים ושטיסל יעזרו לך קצת עם הסלנג"
ראיתי כבר ד', שכוייח
אנונימי
מה שנקרא- שכוייח
בהצלחה ;)
בהצלחה ;)
אנונימית