3 תשובות
זה בסדר...
אני הייתי מעדיפה להפחית עם סוכרים
אני הייתי מעדיפה להפחית עם סוכרים
עדיף פחות סוכר.
אבל סה"כ זה בסדר...
אבל סה"כ זה בסדר...
זה בסדר אבל אולי עדיף טיפה פחות סוכר
באותו הנושא: