7 תשובות
בדידות, עצב, דיכאון, בכל אופן אם תרצי לשתף במשהו אני פה :)
אבוש שלי נפטר זכרונו לברכה
כן עד היום אני רוצה בגלל הדיכאון
אנונימית
עדי משתתפת בצערך
שואל השאלה:
משתתפת בצערך ^
משתתפת בצערך ^
השאלה קצת מדאיגה אותי - גם בזמנים הקשים שלי לא רציתי להעלם מהחיים פשוט מאד אזרתי כוחות לעבור את המשוחה
באותו הנושא: