5 תשובות
מה גילך?
שואל השאלה:
22 סוף דצמבר
למה?
אנונימית
הוו::(( כאב לי כל כך לקרוא את זה:( אני מניחה שכנראה מאוד קשה לה מאז שהוא נפטר:( אל תפגעי ממנה והכל יהיה בסדר:( אולי כדאי שתנסי לדבר איתה על הנושא הזה? אם ה לא מצליח אולי תפני אל פסיכולוג או מישהו שיכול לעזור? אני ציד כאן אם תצטרכי עזרה :/
את יכולה לפנות אלי בפרטי אם את רוצה
אני לא רוצה לצאת רעה .כנראה שאני בכלל לא מבינה אבל אני ממליצה לך לברוח עד שרגעי או לדווח למשטרה או מה שלא עושים במצב כזה ואם יש לך אחים ואחיות קטנים הייתי ממליצה לדווח אלייה ,זה ממש לא בסדר

מכווה שעזרתי