8 תשובות
לא
^^אבל את בת
בתור נץ' אני אגיד רק שהמס זה טוב
בתור נץ' אני אגיד רק שהמס זה טוב
אני לא אתיופי אבל יש לי ידיד כזה
לא.
אנונימי
רוב האתיופים בארץ רוצים חברה נצ'ית
אנונימי
^ממש לא
אנונימית
את אנונימית חחח כנראה שאת בת וענית עכשיו על 10 שאלות על אתיופים רצוף יסטוקרית
אנונימי
^מה? כן אני בת.. זה לא ברור מהאנונימית?
אנונימית
באותו הנושא: