7 תשובות
מןצדק ביותר
יאסס גירלל
כן... נראה לי.
כן סבבה אם הוא לא עונה בעיה שלו חח
מוצדק.
וגם לי קורה וזה מעליב רצח.
זה מרגיש כאילו אני חופרת ואין לו כוח אליי