33 תשובות
כן גם אני ראיתי
נמצאים בחשבון שלו,בכל מקרה
נמצאים בחשבון שלו,בכל מקרה
זה פריצה כנראה
שואל השאלה:
^^כן ברור אבל זה לא כזאת מוזר? כאילו נראלכם בטעות או שיש לזה סיבה?
^^כן ברור אבל זה לא כזאת מוזר? כאילו נראלכם בטעות או שיש לזה סיבה?
אנונימית
אין סיכוי שזה הוא וזה מתחיל להלחיץ ואנלא הלך לישון בגלל זה
אבל הסוכנים שלו בחשבון שלו
אבל הסוכנים שלו בחשבון שלו
קצת מוזר שזה בטעות,כי אפשר לצאת מזה מהר באותו רגע
שואל השאלה:
ברור שזה לא הוא אבל מוזר.... ובדיוק יכלו לצאת מהר אז אני מנסה להבין מה הסיבה שיפתחו לייב
ברור שזה לא הוא אבל מוזר.... ובדיוק יכלו לצאת מהר אז אני מנסה להבין מה הסיבה שיפתחו לייב
אנונימית
דיי אני רוצה ללכת לישון אלוהים למה ראיתי את זה
וחייב להיות סיבה הם לא סתומים הסוכנים שלו
וחייב להיות סיבה הם לא סתומים הסוכנים שלו
יאו ראיתי עכשיו סרטון מנלייב שלא וזה לא נראה בטעות בכלל הם ממש התכווני לזה בקטע מפחיד
מאיפה ראיתת??
שואל השאלה:
מהה יש מצב את שולחת לי איכשהו? כי אני בדקתי ודווקא זה היה נראה שפרצו. מה את ראית?
מהה יש מצב את שולחת לי איכשהו? כי אני בדקתי ודווקא זה היה נראה שפרצו. מה את ראית?
אנונימית
באינסטגרם קחי
https://www.instagram.com/p/cgytzucle1f/?igshid=mxrb87nundi4
https://www.instagram.com/p/cgytzucle1f/?igshid=mxrb87nundi4
ראו בחורה שצילמה את הלייב דרך החלון
אנונימית
זה לא היה נראה שפרצו זה היה נראה מישהו שחיי את xxx
שואל השאלה:
וטפ אני ממש מבולבלת עכשיו
וטפ אני ממש מבולבלת עכשיו
אנונימית
אמלה זה מלחיץ רצח
אולי זה חבר שלו
אולי זה חבר שלו
שואל השאלה:
כן זה נראה כמו חברים שלו או משהו אבל למה שהם יעשו את זה?!
כן זה נראה כמו חברים שלו או משהו אבל למה שהם יעשו את זה?!
אנונימית
זה לא חברים שלו
שואל השאלה:
מה אז פרצו לו? כי זה בטח לא ההנהלה
מה אז פרצו לו? כי זה בטח לא ההנהלה
אנונימית
זה כלום הוא מת זה חברים שלו וזהו
אנונימי
שואל השאלה:
אחי לא עושים דברים כאלה סתם ככה, גם אם זה חברים שלו צריכה להיות לזה סיבה
אחי לא עושים דברים כאלה סתם ככה, גם אם זה חברים שלו צריכה להיות לזה סיבה
אנונימית
כןן זה לא הגיוני שזה היה סתם הם יודעים שזה מגרום צומת לב ושהו אמ אף אחד חבר לא היה עושה את זה
מה סיבה הבנאדם מת אין להם למה לעלות לייב זה סתם להפחיד אנשים
אנונימי
גם זה לא מכבד לעשות מהאינסטה של מישהו שמת לייב..
שואל השאלה:
אחת התגובות שם זה 'אני יודע שהמוות שלך מזוייף'
אחת התגובות שם זה 'אני יודע שהמוות שלך מזוייף'
אנונימית
שואל השאלה:
פאק אני כל כך מבולבלת
למה אף אחד לא מדבר על זה ומסביר?!?!??!??!
פאק אני כל כך מבולבלת
למה אף אחד לא מדבר על זה ומסביר?!?!??!??!
אנונימית
אין מה להסביר אף אחד לא יודע
אבל הוא לא התאבד אז אם כבר קרה משהו זה רק חטיפה למרות שאני כמעט בטוחה שראו תגופה שלו
אבל הוא לא התאבד אז אם כבר קרה משהו זה רק חטיפה למרות שאני כמעט בטוחה שראו תגופה שלו
מישהו חטף אותו והעלה לייב
אנונימי
את מה אפשר לחטוף הבן אדם מת אחי
שואל השאלה:
אני מאמינה שהוא מת (לצערי) אבל איזה סיבה יש לפתוח לייב מהחשבון שלו ואז זהו....אני מתחילה לחשוב שאולי באמת פרצו
אני מאמינה שהוא מת (לצערי) אבל איזה סיבה יש לפתוח לייב מהחשבון שלו ואז זהו....אני מתחילה לחשוב שאולי באמת פרצו
אנונימית
למה שלפורץ יהיה תמונות מזכוכית של אקס די הזוי
שואל השאלה:
כן צודק אבל גם למה שמישהו קרוב אליו יעשה משהו כזה........
כן צודק אבל גם למה שמישהו קרוב אליו יעשה משהו כזה........
אנונימית
המנהלים שלו פתחו לייב כדיי לקדם זמר אחר עצוב שמישהו יתפרסם על חשבונו
באותו הנושא: