139 תשובות
באיזה מובן "ממה שקרה"?
שואל השאלה:
כאילו בעיות שעשית בילדות
כאילו בעיות שעשית בילדות
אני רצתי בבית הישן שלי והמסדרון היה אלכסוני אז רצתי לכיוון שלא נכון ואז נדפקתי בראש ובקיר בו זמנית ונפתח לי המצח ואז נסענו לסורוקה ועשו לי תפרים והדביקו לי את הפלסטרים הקטנים האלו
הייתי מאוד מאוד ביישנית חח הייתי כל כך ביישנית שלא הייתי מדברת בכלל בבית ספר, הייתי חסרת טקט בקטע מוגזם ולא שמתי לב שפגעתי במלא ילדים בגלל זה, צחקתי מכל מילה שאמרו לי, לבשתי בגדים מצחיקים,הייתי גרועה בלימודים
אנונימית
אה, עשיתי המון בעיות, התעניינתי ועדיין מתעניין בנושא שגרם לילדים בבתי ספר לצחוק עליי ולקרוא לי בשמות (:
שואל השאלה:
אני חפרתי עכשיו לחברות שלי על דברים אז תהיה לי מגילה עכשיו
אני חפרתי עכשיו לחברות שלי על דברים אז תהיה לי מגילה עכשיו
הייתי נרדמת רק עם אמא שלי וזה היה יכול להיות בכלל ב2:30 בלילה
אנונימית
העלתי סירטונים למיוזיקלי וכל הילדים בשכבה עקבו אחריי זה מספיק מביך
שואל השאלה:
חחח טוב נראלי אני לא אתעודד כי יש לי מיליון סיפורים ואני לא מדברת על דברים מביכים אני מדברת על בעיות שעשיתי חחח
חחח טוב נראלי אני לא אתעודד כי יש לי מיליון סיפורים ואני לא מדברת על דברים מביכים אני מדברת על בעיות שעשיתי חחח
שהייתי בגן גננת הרביצה לי וגררה אותי מהשיער על הריצפה:( התעללות בילדים הייתה כבר מלפני עשר שנים לפחות..ועברתי חרם כל היסודי אז זה גרם לי להיות ביישנית ממש וחסרת ביטחון:/
חח חיים שלי !! אני הילדה שעשתה הכי הרבה בעיות בילדות תאמיני לי
מה^^
היו לי הרבה ארנבים ויום אחד התחלתי ללתף אחד מהם שעה עד שהו נרדם ובסוף גיליתי שהוא לא נרדם,הוא...
הייתי גונבת צעצועים עם חברה מחנויות אופס
אני מטפסת על גגות ועל עצים. פעם כמעט נתקעתי על עץ בלי טלפון בלי כלום וזה היה מפחיד ברמות.
שואל השאלה:
טוב יש פה יחסית הרבה תשובות אז אני אכתוב לכם.
1. פעם אחת אני הייתי על ספה ולא הייתי איפה שיושבים עליה הייתי איפה שהיא כאילו הכי גבוהה שכחתי איך להסביר ואז פשוט נפלתי על הראש ויש לי צלקת על הראש שלא רואים כי השיער שלי מסתיר חחח
2. רצתי לאמא שלי להראות ציור ואז נפלתי על מדרגה והיה לי מלא דם מתחת לברך ולא עשו לי תפר כי חשבו שיעבור לי ועד עכשיו אני עם צלקת
3. פעם פשוט הלכתי לשטיח והחלטתי שאני לוקחת קטשופ ועוד איזה משהו ופשוט כביכול מכינה עליו אוכל ומערבבת הכל וחשבתי שאני מינימום מוכשרת מוות
4. לקחתי חלב ופשוט שפכתי אותו על המחשב שהיה אצלי בבית.
הוא כמובן לא שרד
5. פעם אחת לקחתי לק לאמא שלי כשהייתי קטנה ופשוט התחבאתי במאחורה של הבית ואמא שלי חיפשה אותי בכל הבית ולקח לה הרבה זמן למצוא אותי
6. פעם אחת גם התחבאתי אבל זה היה כשהייתי על העגלה ואז החלטתי שאני פשוט עוברת למתחת של העגלה איפה ששמים כל מיני דברים וזה. ואז אמא שלי עוד פעם נלחצה וחיפשה אותי בכל מקום.
7. פעם הייתה לי איזו אבקה בצבע בורדו אני לא זוכרת מה זה שעושה כוויות אם יש לה מגע עם עור ולקחתי אותה בארון שהיה די גבוה במטבח ופשוט הלכתי לסלון ושפכתי הכל על הפרצוף ואמא שלי פתאןם קולטת אותי ואני אומרת לה "תראי איזו יפה אני" והיא מהר הורידה לי עם אבא שלח הכל וכמעט היו לי כוויות חחח
8. שמתי פשוט אטבים על האצבעות כשהייתי בבית חולים ואני לא באמת יודעת איך ההורים שלי נתנו לי ללכת ככה אבל כולם היו בהלם והסתכלו עליי כמו הזויה ושאלו את ההורים שלי מה יש לי וחשבתי אני איזו קוסמטיקאית מקצועית או משהו עם ציפורניים ארוכות
9. כשהתחילו ליפול לי שיני חלב אז נראה לי כאב לי ופשוט התחלתי להידפק כל הזמן עם הראש בקירות וזה לא היה קורה רק בבית, גם ברחוב וכל הזמן אמא שלי הייתה צריכה להסביר מה אני עושה ומה קרה
10. הייתי בטיול עם המשפחה באיזה מקום והיה מן כזה אור לא יודעת מנורה ואני הכנסתי לשם אצבעות והאצבע שלי פשוט הפכה לחומה נראלי והיה לי כואב מאוד
11. בכיתה ה נראלי אני רציתי לעבור כביש כשהלכתי מהבית ספר וכמובן שסמכתי על המשמרות זהב האלה ושמעתי שאומרים לפתוח אז אני כאילו אמורה לעבור ואז פשוט מכונית דרכה לי טיפה על הרגל. אני בסדר עד עכשיו באותו הזמן הרגשתי שאני פשוט התחשמלתי או משהו ורעדתי ואז ליטרלי הזמינו לי אמבולנס כאילו שנשארתי בלי רגל אבל כן לפחות למישהו אכפת ממני חחח אבל בקיצור היא םשוט התנפכה והייתי עם גבס וזה היה מאוד כיך אני חייבת להודות גם קיבלתי מזה כסף.
12. פעם הייתי שונאת מוות את המעילים המנופחים האלה העבים והייתי אוהבת רק את הדקים מעור מזוייף או משהו או מפרווה והייתי עושה ממש בעיות לאמא שלי עם זה ואני בכיתי לה כמו מטומטמת בגלל שלא רציתי לשים את המעיל הזה כי הרגשתי שמנה
13. פעם אחת לא יודעת איך אבל הגעתי למצב שאני מכניסה בלון לאף ואז נסענו לרופא והוא הוציא לי את זה מהנחיר אני מתה
14. יצאה לי סוגשל היד מהמקום(זה לא שהיא יצאה לי עכשיו אבל היא כאילו פשוט הפכה לספגטי אם הבנתם) ואז אשכרה נסענו בגלל זה לרופא או משהו והוא הזיז לי את היד והיא חזרה להיות כמו שהיא.
15. היה לי חתול ושמתי עליו חגורה ולא אני לא חנקתי אותו אם חשבתם אבל פשוט שמתי עליו כאילו זאת רצועה כמו אצל כלב והוא לא חתול ביתי הוא מטייל בכל העולם מבינים? אז הוא פשוט הלך לבית מסויים והחגורה נפלה ממנו ואני עד היום לא יודעת מה עם החגורה המסכנה הזאת
16. קרה לי משהו דומה למה שlone כתבה יותר למטה חחח אז בקיצור, פעם הייתי בגן וסתמתי לעצמי את האוזניים עם האצבעות ואני צרחתי הכי חזק שאני יכולה וחשבתי שלא שומעים אותי ובקיצור דפקתי וואחד צרחה והגננת מסתכלת עליי בפרצוף של "מה קורה לך יהזויה מאיזה ענן נפלת"
17. כשהייתי ביער עם איזו מישהי שהיא כאילו הייתה חברת ילדות או משהו אמרתי לה: "נראלי התאבדנו"והתכוונתי לנאבדנו אבל אני סתומה אז אין מה לעשות והיא פשוט צחקה עליי ככ ואני כזה "מה מצחיק אנחנו באמת התאבדנו"
18. פעם אחת עשיתי גולגול ונשאר לי הרבה שיער לא אסוף ומרוב שאני עצלנית אני לא עשיתי גולגול חדש אני גזרתי את כל השיער שנשאר לי.
אני דפוקה.
19. פעם דוד שלי נסע כנראה לאנשהו אז הוא הביא לנו את הכלב שלו לשמור עליו ומרוב שאני רציתי כלב אני פשוט הייתי אובססיבית אליו ואני רצתי אחריו לכל מקום ולא עזבתי אותו וזה היה ברמה שכבר הוא התחיל לפחד ממני ונראחי השארתי לכלב הזה טראומות
20. לגבי החתול עם החגורה, פעם אני רצתי אחריו והוא רצה להתחבא ממני אז הוא הלך מאחורי הספה ואז כוא פשוט נתקע שם עם הצוואג שלו מרוב שהבהלתי אותו והוא פשוט לא הצליח לצאת משם ואז אמא שלי וסבתא שלי התקשרו לאבא שלי ואמרו לו לחזור מהר מהעבודה כי זה באמת היה משהו רציני ושפכנו טונה של שמן כדי שהוא יחליק משם ולמזלי אה שיט למזלו הרב הוא יצא משם וסתם מידע לא מעניין-החתול כבר ברח מזמן מהבית ולא חזר מאז
21. פעם אחת פשוט גזרתי לעצמי פוני כמו אצל גסטין ביבר בתקופת בייבי וזה פשוט היה מזעזע-(really הזכירה לי על זה)
22. בכיתה ד אם אני לא טועאבא שלי הסיע אותי חזרה הביתה והוא שאלתאותי אם אניצרוצה שהוא יבוא איתי עד הבית או שאני מעדיפה ללכת לבד כי הוא ממהר, אז אני המוזרה חשבתי להרגיש מגניבה וללכת לבד אפילו שזה אפילו לא היה צריך לעבור את הכביש, הולכת הביתה עם תיק מהבצפר ואז םתאום, השמיים מתחילים להוציא מעצמם גשם או בעצם העננים אוקיי- ואז אני פשוט רוצה להיכנס דחוף לבית והתקשרתי לאמא שלי וצעקתי מיליארד פעם והיא פשוט שמה מוזיקה על רמקול על פול ווליום ואני עומדת רטובה כולי מול הבית שלי חושבת שאני הולכת למות ואז םתאום השכנה שלי יוצאת ומביאה אותי לבית שלה ואז היא הדליקה לנו איזה משהו בטלוויזיה ובסוךושל דבר אבא שלי הגיע ולא הבין איפה אני ואז מצאו אותי אצלה
אני משערת שיש לי עוד אבל זה כל מה שאני זוכרת עכשיו
ואני הייתי ילדה מאוד בעייתית כאילו
טוב יש פה יחסית הרבה תשובות אז אני אכתוב לכם.
1. פעם אחת אני הייתי על ספה ולא הייתי איפה שיושבים עליה הייתי איפה שהיא כאילו הכי גבוהה שכחתי איך להסביר ואז פשוט נפלתי על הראש ויש לי צלקת על הראש שלא רואים כי השיער שלי מסתיר חחח
2. רצתי לאמא שלי להראות ציור ואז נפלתי על מדרגה והיה לי מלא דם מתחת לברך ולא עשו לי תפר כי חשבו שיעבור לי ועד עכשיו אני עם צלקת
3. פעם פשוט הלכתי לשטיח והחלטתי שאני לוקחת קטשופ ועוד איזה משהו ופשוט כביכול מכינה עליו אוכל ומערבבת הכל וחשבתי שאני מינימום מוכשרת מוות
4. לקחתי חלב ופשוט שפכתי אותו על המחשב שהיה אצלי בבית.
הוא כמובן לא שרד
5. פעם אחת לקחתי לק לאמא שלי כשהייתי קטנה ופשוט התחבאתי במאחורה של הבית ואמא שלי חיפשה אותי בכל הבית ולקח לה הרבה זמן למצוא אותי
6. פעם אחת גם התחבאתי אבל זה היה כשהייתי על העגלה ואז החלטתי שאני פשוט עוברת למתחת של העגלה איפה ששמים כל מיני דברים וזה. ואז אמא שלי עוד פעם נלחצה וחיפשה אותי בכל מקום.
7. פעם הייתה לי איזו אבקה בצבע בורדו אני לא זוכרת מה זה שעושה כוויות אם יש לה מגע עם עור ולקחתי אותה בארון שהיה די גבוה במטבח ופשוט הלכתי לסלון ושפכתי הכל על הפרצוף ואמא שלי פתאןם קולטת אותי ואני אומרת לה "תראי איזו יפה אני" והיא מהר הורידה לי עם אבא שלח הכל וכמעט היו לי כוויות חחח
8. שמתי פשוט אטבים על האצבעות כשהייתי בבית חולים ואני לא באמת יודעת איך ההורים שלי נתנו לי ללכת ככה אבל כולם היו בהלם והסתכלו עליי כמו הזויה ושאלו את ההורים שלי מה יש לי וחשבתי אני איזו קוסמטיקאית מקצועית או משהו עם ציפורניים ארוכות
9. כשהתחילו ליפול לי שיני חלב אז נראה לי כאב לי ופשוט התחלתי להידפק כל הזמן עם הראש בקירות וזה לא היה קורה רק בבית, גם ברחוב וכל הזמן אמא שלי הייתה צריכה להסביר מה אני עושה ומה קרה
10. הייתי בטיול עם המשפחה באיזה מקום והיה מן כזה אור לא יודעת מנורה ואני הכנסתי לשם אצבעות והאצבע שלי פשוט הפכה לחומה נראלי והיה לי כואב מאוד
11. בכיתה ה נראלי אני רציתי לעבור כביש כשהלכתי מהבית ספר וכמובן שסמכתי על המשמרות זהב האלה ושמעתי שאומרים לפתוח אז אני כאילו אמורה לעבור ואז פשוט מכונית דרכה לי טיפה על הרגל. אני בסדר עד עכשיו באותו הזמן הרגשתי שאני פשוט התחשמלתי או משהו ורעדתי ואז ליטרלי הזמינו לי אמבולנס כאילו שנשארתי בלי רגל אבל כן לפחות למישהו אכפת ממני חחח אבל בקיצור היא םשוט התנפכה והייתי עם גבס וזה היה מאוד כיך אני חייבת להודות גם קיבלתי מזה כסף.
12. פעם הייתי שונאת מוות את המעילים המנופחים האלה העבים והייתי אוהבת רק את הדקים מעור מזוייף או משהו או מפרווה והייתי עושה ממש בעיות לאמא שלי עם זה ואני בכיתי לה כמו מטומטמת בגלל שלא רציתי לשים את המעיל הזה כי הרגשתי שמנה
13. פעם אחת לא יודעת איך אבל הגעתי למצב שאני מכניסה בלון לאף ואז נסענו לרופא והוא הוציא לי את זה מהנחיר אני מתה
14. יצאה לי סוגשל היד מהמקום(זה לא שהיא יצאה לי עכשיו אבל היא כאילו פשוט הפכה לספגטי אם הבנתם) ואז אשכרה נסענו בגלל זה לרופא או משהו והוא הזיז לי את היד והיא חזרה להיות כמו שהיא.
15. היה לי חתול ושמתי עליו חגורה ולא אני לא חנקתי אותו אם חשבתם אבל פשוט שמתי עליו כאילו זאת רצועה כמו אצל כלב והוא לא חתול ביתי הוא מטייל בכל העולם מבינים? אז הוא פשוט הלך לבית מסויים והחגורה נפלה ממנו ואני עד היום לא יודעת מה עם החגורה המסכנה הזאת
16. קרה לי משהו דומה למה שlone כתבה יותר למטה חחח אז בקיצור, פעם הייתי בגן וסתמתי לעצמי את האוזניים עם האצבעות ואני צרחתי הכי חזק שאני יכולה וחשבתי שלא שומעים אותי ובקיצור דפקתי וואחד צרחה והגננת מסתכלת עליי בפרצוף של "מה קורה לך יהזויה מאיזה ענן נפלת"
17. כשהייתי ביער עם איזו מישהי שהיא כאילו הייתה חברת ילדות או משהו אמרתי לה: "נראלי התאבדנו"והתכוונתי לנאבדנו אבל אני סתומה אז אין מה לעשות והיא פשוט צחקה עליי ככ ואני כזה "מה מצחיק אנחנו באמת התאבדנו"
18. פעם אחת עשיתי גולגול ונשאר לי הרבה שיער לא אסוף ומרוב שאני עצלנית אני לא עשיתי גולגול חדש אני גזרתי את כל השיער שנשאר לי.
אני דפוקה.
19. פעם דוד שלי נסע כנראה לאנשהו אז הוא הביא לנו את הכלב שלו לשמור עליו ומרוב שאני רציתי כלב אני פשוט הייתי אובססיבית אליו ואני רצתי אחריו לכל מקום ולא עזבתי אותו וזה היה ברמה שכבר הוא התחיל לפחד ממני ונראחי השארתי לכלב הזה טראומות
20. לגבי החתול עם החגורה, פעם אני רצתי אחריו והוא רצה להתחבא ממני אז הוא הלך מאחורי הספה ואז כוא פשוט נתקע שם עם הצוואג שלו מרוב שהבהלתי אותו והוא פשוט לא הצליח לצאת משם ואז אמא שלי וסבתא שלי התקשרו לאבא שלי ואמרו לו לחזור מהר מהעבודה כי זה באמת היה משהו רציני ושפכנו טונה של שמן כדי שהוא יחליק משם ולמזלי אה שיט למזלו הרב הוא יצא משם וסתם מידע לא מעניין-החתול כבר ברח מזמן מהבית ולא חזר מאז
21. פעם אחת פשוט גזרתי לעצמי פוני כמו אצל גסטין ביבר בתקופת בייבי וזה פשוט היה מזעזע-(really הזכירה לי על זה)
22. בכיתה ד אם אני לא טועאבא שלי הסיע אותי חזרה הביתה והוא שאלתאותי אם אניצרוצה שהוא יבוא איתי עד הבית או שאני מעדיפה ללכת לבד כי הוא ממהר, אז אני המוזרה חשבתי להרגיש מגניבה וללכת לבד אפילו שזה אפילו לא היה צריך לעבור את הכביש, הולכת הביתה עם תיק מהבצפר ואז םתאום, השמיים מתחילים להוציא מעצמם גשם או בעצם העננים אוקיי- ואז אני פשוט רוצה להיכנס דחוף לבית והתקשרתי לאמא שלי וצעקתי מיליארד פעם והיא פשוט שמה מוזיקה על רמקול על פול ווליום ואני עומדת רטובה כולי מול הבית שלי חושבת שאני הולכת למות ואז םתאום השכנה שלי יוצאת ומביאה אותי לבית שלה ואז היא הדליקה לנו איזה משהו בטלוויזיה ובסוךושל דבר אבא שלי הגיע ולא הבין איפה אני ואז מצאו אותי אצלה
אני משערת שיש לי עוד אבל זה כל מה שאני זוכרת עכשיו
ואני הייתי ילדה מאוד בעייתית כאילו
לא לא מדברים על זה
הייתי כותבת סיפורים מפחידים תמיד התחלתי בערך מגיל 9
הייתי חושבת שלהתפאר כמו ליצנית זה יפה :)
הייתי מאוננת בכל מקום ^-^
אנונימית
יש איזה סיפור שאני מתביישת בו רצח אבל הייתי חייבת לספר חחח,
שהייתי בכיתה ג היה לנו שיעור של מפתח הלב וכולם ספרו דברים על ההורים שלהם ואז אני רציתי להיות כמו כולם ושיקשיבו לי אז שיקרתי שאבא מרביץ לאמא שלי .. בקיצור סבכתי את ההורים שלי רצח והביאו לי חוקרת נוער ..איזה ילדה מטומטמת
שהייתי בכיתה ג היה לנו שיעור של מפתח הלב וכולם ספרו דברים על ההורים שלהם ואז אני רציתי להיות כמו כולם ושיקשיבו לי אז שיקרתי שאבא מרביץ לאמא שלי .. בקיצור סבכתי את ההורים שלי רצח והביאו לי חוקרת נוער ..איזה ילדה מטומטמת
אנונימית
הייתי ממש בעייתי בבית ספר, חחח איזו הזויה כתבתי בטעות הייתי, אני עדיין, פשוט פעם זה היה יותר חמור.
הייתי עונה למורות, מתחצפת, אמא שלי הייתה מכירה את כל המורות שלי והיה לכל מורה כבר את מספר הטלפון שלה, אמא שלי הייתה אצל המנהלת 40 פעמים בשנה לפחות ואני באמת לא מגזימה.
הייתי מדברת למורות כאילו אני חברה שלהן ואומרת מה שבא לי להגיד מתי שבא לי להגיד בלי להסתכל מי עומד מולי. גרמתי ל2 מורות לבכות (ואני כל כך לא גאה בזה ומתחרטת), כמובן לא סתם הייתי עושה את זה ופוגעת בהן, תמיד הייתה לי סיבה מספיק טובה אבל זה עדיין לא נותן לגיטימציה, תמיד קראו לי רודפת הצדק הקטנה, מהיסודי ועד היום.
נקודת מבטי השתנה והבנתי שזה לא המקום שלי
הייתי עונה למורות, מתחצפת, אמא שלי הייתה מכירה את כל המורות שלי והיה לכל מורה כבר את מספר הטלפון שלה, אמא שלי הייתה אצל המנהלת 40 פעמים בשנה לפחות ואני באמת לא מגזימה.
הייתי מדברת למורות כאילו אני חברה שלהן ואומרת מה שבא לי להגיד מתי שבא לי להגיד בלי להסתכל מי עומד מולי. גרמתי ל2 מורות לבכות (ואני כל כך לא גאה בזה ומתחרטת), כמובן לא סתם הייתי עושה את זה ופוגעת בהן, תמיד הייתה לי סיבה מספיק טובה אבל זה עדיין לא נותן לגיטימציה, תמיד קראו לי רודפת הצדק הקטנה, מהיסודי ועד היום.
נקודת מבטי השתנה והבנתי שזה לא המקום שלי
שואל השאלה:
אני כל שנייה נזכרת במשהו חדש ומוסיפה משהו למגילה הארוכה שכתבתי וזה עוד יותר מצחיק אותי
אני כל שנייה נזכרת במשהו חדש ומוסיפה משהו למגילה הארוכה שכתבתי וזה עוד יותר מצחיק אותי
שהייתי בכיתה ב זרקתי על ילד מהכיתה כיסא ואז המורה כעס אז זרקתי גם עליו
אני בשוק שלא העיפו אותי על זה
אני בשוק שלא העיפו אותי על זה
אנונימית
הייתי הכי בעייתית בעולם אני כל הזמן צרחתי ובכיתי בכל מקום אפשרי אמאלה
כשהייתי בת 9 בערך לא זוכרת מה היה אבל התעצבנתי על אמא שלי כשהיינו בדרך לקניון להחליף לי איזה בגד והגענו והייתי עצבנית כזאת לא רציתי כלום ובסוף אמא שלי לקחה לי זיכוי וממש לפני שנכנסנו לאוטו ביקשתי ממנה את הזיכוי רק להחזיק ופשוט קרעתי אותו וזרקתי על הרצפה (100 שקל נפלו לפח ביי)
יש לי עוד מליון סיפורים
כשהייתי בת 9 בערך לא זוכרת מה היה אבל התעצבנתי על אמא שלי כשהיינו בדרך לקניון להחליף לי איזה בגד והגענו והייתי עצבנית כזאת לא רציתי כלום ובסוף אמא שלי לקחה לי זיכוי וממש לפני שנכנסנו לאוטו ביקשתי ממנה את הזיכוי רק להחזיק ופשוט קרעתי אותו וזרקתי על הרצפה (100 שקל נפלו לפח ביי)
יש לי עוד מליון סיפורים
שהייתי בכיתה א', סיפרתי שהיה לי אח שקראו לו משה ואבא שלי אכל אותו. זה סיפור שצחקנו עליו במשפחה, כן? ידעתי שזה שקר ואמרתי את זה בצחוק, קיצר מפה לשם ההורים שלי הגיעו לשיחה עם הרכזת והיה קורע
וואו נשבעת אנונימית עם המפתח הלב גם אח שלי עשה את זה על אבא שלנו חחח ואבא שלי קרא לו משטרה איזה שנה אחריי זה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^חחח כפרה עלייך תכתבי אני יודעת שמיליון זה הרבה אבל אני כתבתי אז יאללה נו אני צריכה עידוד
^^^חחח כפרה עלייך תכתבי אני יודעת שמיליון זה הרבה אבל אני כתבתי אז יאללה נו אני צריכה עידוד
שואל השאלה:
קיפודה לא מזיקה
אמאלה אני מתהה
קיפודה לא מזיקה
אמאלה אני מתהה
בוא נראה. בכיתי כי רציתי לגדול.
יאללה החלטתי להוסיף עוד למרות שכתבתי כבר 2 תגובות קיצר
היה לי חרגול מחמד שקראתי לו תימור ויום אחד הכלב שלי אכל אותו ועשיתי לו מצבה בתוך קופסת נעליים וכתבתי שם לזכר תימור החרגול
היה לי חרגול מחמד שקראתי לו תימור ויום אחד הכלב שלי אכל אותו ועשיתי לו מצבה בתוך קופסת נעליים וכתבתי שם לזכר תימור החרגול
אמ ביסודי משכתי באף בלחנים שונים כי משום מה חשבתי שרק אני יכולה לשמוע ואז המורה צעקה עליי שאפסיק וזה היה מאוד מביך
והיה לי הרגל מוזר עד גיל 6-7 של לגרד בפופיק. כן כמו שזה נשמע
גידלתי זחל בכיתה ו'
בכיתי בשירותים בגיל 11 כי פחדתי להיות קירחת ואבא שמע אותי ושאל אם הכל טוב
והיה לי הרגל מוזר עד גיל 6-7 של לגרד בפופיק. כן כמו שזה נשמע
גידלתי זחל בכיתה ו'
בכיתי בשירותים בגיל 11 כי פחדתי להיות קירחת ואבא שמע אותי ושאל אם הכל טוב
יואו אמאלה עכשיו אני ביישן ומופנם ופעם הייתי הכי לא הייתי חולה על כול הראש.
עשיתי מלא מלא צרות. ילד.
עשיתי מלא מלא צרות. ילד.
היה לי חבורה במיקמק , מפה לשם פתחנו קבוצה ביוטיוב עד שאחותי ראתה את זה והלשינה עליי , ואז קיבלתי ריתוק מאמא שלי , כיף חיים. ( כיתה ד' )
אנונימי
הייתי ממש חרמנית מגיל קטן חח
אנונימית
בכיתה ו' חשבתי שאם אני עושה ביד וחושבת על ילד מהכיתה אני אהיה בהיריון
אנונימית
להיות מוזר זה לא משהו רע ::( תשמחי מזה שאת שונה מאחרים^^ ובקשר לשאלה האמ אני מניחה שה משהו שהרבהמאולי היו עושים xp הייתי מתגלשת במדרגותxd או עולה במדרגות בהלכית ארבעxd
הייתי יורדת במדרגות ופשוט מאבדת שליטה ומתגלגלת את כל המדרגות ומתישהו זה קרה שהייתי עם מזוודה ביד
וגם הבית שלי היה בבניה והיה לי משעמם אז ירדתי לקומה השנייה שעדיין היתה בבניה וחא ידעתי שיש שם מדרגות את נפלתי מלא מדרגות ונקעתי את הרגל
וגם הבית שלי היה בבניה והיה לי משעמם אז ירדתי לקומה השנייה שעדיין היתה בבניה וחא ידעתי שיש שם מדרגות את נפלתי מלא מדרגות ונקעתי את הרגל
שואל השאלה:
^אמאלה תקשיבי אני מבקשת סליחה מכל הלב על זה שצחקתי
^אמאלה תקשיבי אני מבקשת סליחה מכל הלב על זה שצחקתי
שואל השאלה:
houston.
חחח לא אמרתי שזה רע
ומה בעייתי ב2 צבעי עור?? זה דווקא ממש יפה ומגניב ומיוחד גם:)
houston.
חחח לא אמרתי שזה רע
ומה בעייתי ב2 צבעי עור?? זה דווקא ממש יפה ומגניב ומיוחד גם:)
משום מה בגן עקבתי אחרי ילדה כל מקום ליטרלי שהיא הלכה הלכתי אחריה .איכשהו היינו חברות
אף פעם לא רציתי לשחק עם כמה ילדים רק מישהו אחד אם עוד מישהו הצטרף התחלתי לבכות
קיצור סתומה
אף פעם לא רציתי לשחק עם כמה ילדים רק מישהו אחד אם עוד מישהו הצטרף התחלתי לבכות
קיצור סתומה
אנונימית
הייתי עושה פיפי עד גיל 9
אנונימית
כל היסודי, הייתי לגמרי חסרת מודעות עצמית
לגמריי
אמאלה ואבאלה
בכיתה ו פיתחתי מודעות עצמית פנימית
ורק באיזה כיתה י פיתחתי מודעות עצמית חיצונית
נורא ואיום
לגמריי
אמאלה ואבאלה
בכיתה ו פיתחתי מודעות עצמית פנימית
ורק באיזה כיתה י פיתחתי מודעות עצמית חיצונית
נורא ואיום
הוו סליחה ערכתי את זה מ2 צבעי עור למדרגות כי אני קצת מתביישת בזהxd ותודה לך^^
גילית אותי._.
שואל השאלה:
וואו אמאלה באמת שאין מה להתבייש בזה זה ממש יפהה
וואו אמאלה באמת שאין מה להתבייש בזה זה ממש יפהה
אני לא הייתי מוזר, אבל אני זוכר ביסודי הייתה לי אובססיה על תפוחי אדמה, חשבתי שאני מצחיק
ראיתי פורנו, גנבתי לילדים דברים, הייתי דוחה אבל אולי זה בגלל שהילדים ביסודי התאכזרו אליי
אנונימית
אנונימית
לא עשית פיפי מגיל 9? נראה לי כדאי לך ללכת לרופא
לא עשית פיפי מגיל 9? נראה לי כדאי לך ללכת לרופא
טוב אז אני אוסיף עוד
ישבתי על קקטוס במרפסת
נפלתי ממיטת קמותיים והיה לי בומבה ענקית על הראש
הייתי צריכה ללכץ לרופא שיניים ורצתי לאוטו ובדרך פשוט נפלתי ושברתי את השן וזה כלכך מוזר כי הייתי בדרל לרופא שיניים במלא
חפרתי בחול באילת ומצאתי קקי של כלב ופשוט חשבתי שזה צעצוע ושחקתי איתו
היה לי ערוץ יוטיוב ועשיתי שם סרטון על החיות שלי ולפני היה לי עוד ערוץ ושרתי שם שיר ופשוט העלתי למרות שהייתי בכיתה ד נראלי
ישבתי על קקטוס במרפסת
נפלתי ממיטת קמותיים והיה לי בומבה ענקית על הראש
הייתי צריכה ללכץ לרופא שיניים ורצתי לאוטו ובדרך פשוט נפלתי ושברתי את השן וזה כלכך מוזר כי הייתי בדרל לרופא שיניים במלא
חפרתי בחול באילת ומצאתי קקי של כלב ופשוט חשבתי שזה צעצוע ושחקתי איתו
היה לי ערוץ יוטיוב ועשיתי שם סרטון על החיות שלי ולפני היה לי עוד ערוץ ושרתי שם שיר ופשוט העלתי למרות שהייתי בכיתה ד נראלי
פחדתי מגוליבור
אז אני וחברה שלי לשעבר היינו מתחבאות מתחת לשולחן
אז אני וחברה שלי לשעבר היינו מתחבאות מתחת לשולחן
שואל השאלה:
יש לי עכשיו אובססיה לתפוח אדמה:/
יש לי עכשיו אובססיה לתפוח אדמה:/
שואל השאלה:
יש לי שריפה קרוב לבית שלי למה אני בכלל עדיין מדברת כאן אמאלה
טוב סליחה מרוב ההלם אני מספרת לכולם מה קורה פה
יש לי שריפה קרוב לבית שלי למה אני בכלל עדיין מדברת כאן אמאלה
טוב סליחה מרוב ההלם אני מספרת לכולם מה קורה פה
לא יודעת אם הייתי מוזרה פשוט הייתי ילדה ובין כיתה ד עד כיתה ז כולל העלתי מלא (120 בערך) יצירות לגלריה של המיקמק וזכיתי בכל מיני דברים. הייתי בכללי ממש פעילה במיקמק בין כיתה ג ל-ו, מכורה קשות.
חחח אני אוסיף עוד משהו מעניין
אז ככה אני וחברה שלי ראינו ביוטיוב סרטון מפחיד על רוברט הבובה והחלטנו להמציא שבבית הנטוש שהיה ליד היסודי שלנו ראינו את רוברט מהחלון וכולם פשוט האמינו לנו ופשוט היה איזה שבוע שלם שממש פחדנו וכאילו כולם גך המציאו שמגרדת להם היד בגלל רוברט בשביל לא ללמוד ואשכרה המנהלת של היסודי הביאה מישהו מהערייה שהסביר שמגרדת לנו היד בגלל שנגענו בצמח רעיל ליד הבית הנטוש ובקיצור זה היה צחוקים רצח
אז ככה אני וחברה שלי ראינו ביוטיוב סרטון מפחיד על רוברט הבובה והחלטנו להמציא שבבית הנטוש שהיה ליד היסודי שלנו ראינו את רוברט מהחלון וכולם פשוט האמינו לנו ופשוט היה איזה שבוע שלם שממש פחדנו וכאילו כולם גך המציאו שמגרדת להם היד בגלל רוברט בשביל לא ללמוד ואשכרה המנהלת של היסודי הביאה מישהו מהערייה שהסביר שמגרדת לנו היד בגלל שנגענו בצמח רעיל ליד הבית הנטוש ובקיצור זה היה צחוקים רצח
שואל השאלה:
^אני לא נושמתת אמאלהה
^אני לא נושמתת אמאלהה
הייתי כותבת יומן כאילו אני מינימום אנה פראנק
שואל השאלה:
^^תראה זה לא בעיות שעשית אבל זה עדיין נחשב אז חחח כן התעודדתי קצת
^^תראה זה לא בעיות שעשית אבל זה עדיין נחשב אז חחח כן התעודדתי קצת
הייתי הולכת לגינה ואוספת חרגולים בבקבוק.
כן אני לא צינית זה קרה
כן אני לא צינית זה קרה
ישלי עוד מלאא אני אספר עוד
בקיצור אני וחברה שלי צילמנו סרטון ליוטיוב בכיתה ד נראלי עם השיר "דרך השלום" ועד היום צוחקים עליי על זה
וגם המצאתי שמתחת לבית שלי אבא שלי הולך לבנות חווה ופארק מים בערך בכיתה ב נראלי ופשוט כל החברות שלי האמינוו
אה וגם המצאתי שלי בירן קרוב משפחה שלי
בקיצור אני וחברה שלי צילמנו סרטון ליוטיוב בכיתה ד נראלי עם השיר "דרך השלום" ועד היום צוחקים עליי על זה
וגם המצאתי שמתחת לבית שלי אבא שלי הולך לבנות חווה ופארק מים בערך בכיתה ב נראלי ופשוט כל החברות שלי האמינוו
אה וגם המצאתי שלי בירן קרוב משפחה שלי
ברו-
תמיד היית מוזרה
לשאלה: וואלה כלום
תמיד היית מוזרה
לשאלה: וואלה כלום
הייץי משחק אותה רופא ומנתח בובות ומחקים
שואל השאלה:
יכיכ
וואו זה ממש נורא, אני בדילאי אבל מצטערת שזה קרה לך:( ואת לא הבעייתית פה, זאת הגננת והיסודי
יכיכ
וואו זה ממש נורא, אני בדילאי אבל מצטערת שזה קרה לך:( ואת לא הבעייתית פה, זאת הגננת והיסודי
אה ואספתי עם אח שלי בגשם שבלולים קטנים כאלה
וגם אני ואותה החברה מכל הסיפורים ראינו ואני נשבעת שבאמץ ראינו בובה כזאת מפחידה תלויה על איזה בית וזה היה הזוי ובכללי לי ולחברה הזאת היה דמיון מפותח
וגם אני ואותה החברה מכל הסיפורים ראינו ואני נשבעת שבאמץ ראינו בובה כזאת מפחידה תלויה על איזה בית וזה היה הזוי ובכללי לי ולחברה הזאת היה דמיון מפותח
שואל השאלה:
yakov28293949393
מה רע בלהיות מוזרה נשמהה
yakov28293949393
מה רע בלהיות מוזרה נשמהה
נדבר על זה שהייתי מסתובבת עם נעלי קרוקס כאילו מרביצים לי בבית
חח וואי
כשהייתי בת 5 סבתא שלי קראה לי מהקומה למטה לאכול אבטיח ומרוב ההתרגשות שלי רצתי והתגלגלתי במדרגות בדרך למטה ודפקתי את הראש בריצפה ובמקום כל ילד קטן לגיטיצי שהוא יבכה אז אני דווקא לא בכיתי וצחקתי ממש הרבה.
תודה לך^^
שואל השאלה:
חחח גם אני הסתובבתי עם קרוקס .
חחח גם אני הסתובבתי עם קרוקס .
נראלי כלום
שואל השאלה:
יעקב
ואתה אובססיבי אתה עוקב אחרי כל הזמן
זה למה קוראים לך גם יעקב כי אתה עוקב אחרי ומעצבן אותי יהזוי
יעקב
ואתה אובססיבי אתה עוקב אחרי כל הזמן
זה למה קוראים לך גם יעקב כי אתה עוקב אחרי ומעצבן אותי יהזוי
כלום
שואל השאלה:
איזה נאמן פעיל עכשיו?
איזה נאמן פעיל עכשיו?
קרוקס זה לא מוזר כל כך אבל מצחיקxd אבל בגלל שזה מוזר בשבילכם אז יש לי משהו יותר מוזר מלהסתובב עם עם קרוקסxp אני רציתי קרוקסxd
יש דברים שלא מדברים עליהם כי פלאשבקים וזה אבל בעיקרון הייתי "אפלה" והייתי קוראת מלא דברים של רצח וכאלה והייתי מתחפשת לדברים מוזרים ואומרת דברים מוזרים וקוראת מלא קריפיפסטות וגם לא הייתה לי חשיבה אופקית, פעם אחת שמתי לבת דודה שלי שמן עץ התה בתוך העיניים כי חשבתי שזה ירפא אותה כל מני דברחם הזויים
נאמנים עם אתם רואים את זה תעיפו אותה אני דורש
שהייתי תינוקת הכנסתי.את.הנוקיה של אמא שלי לתוך.מכונת.כביסה
אנונימית
אני עדיין בילדות ועדיין מוזרה
אבל כשהייתי קטנה חשבתי שאני מלכת העולם והייתי כלכך שקטה כי חשבתי שנתיניי קוראים את המחשבות שלי ושלטתי בהם
והזיתי את הדרדסים
אבל כשהייתי קטנה חשבתי שאני מלכת העולם והייתי כלכך שקטה כי חשבתי שנתיניי קוראים את המחשבות שלי ושלטתי בהם
והזיתי את הדרדסים
^ואני דורשת שתיהיה קצת יותר בשקט פה בתגובות yakov3382
ובקשר לשאלה שלך הם אין לי כל כך סיפורים מוזרים שאני יכולה לספר לך הרוב סיפרתי לך בווצטסאפ...
ובקשר לשאלה שלך הם אין לי כל כך סיפורים מוזרים שאני יכולה לספר לך הרוב סיפרתי לך בווצטסאפ...
בגיל חמש בערך רצתי לשירותים ויש לנו ליד האסלה דלת למרפסת כזאת והיא חדה אז מרוב שמיהרתי לשירותים נתקעתי בדלת הזאת ונחתכתי ליד העין ויש לי צלקת קטנה...
זה כיאלו הסיבה הכי דפוקה לצלקת כולם צוחקים עלי כשאני מספרת את זה
זה כיאלו הסיבה הכי דפוקה לצלקת כולם צוחקים עלי כשאני מספרת את זה
אנונימית
היה לי עמוד יוטיוב ואני פשוט לא אפרט
לפחות לא גבות:)^
שואל השאלה:
אמאלה נזכרתי בעוד משהו דפוק שעשיתי אני אוסיף את זה רגע
אמאלה נזכרתי בעוד משהו דפוק שעשיתי אני אוסיף את זה רגע
כל הסיפורים בערך בגיל 4-7
* הכנסתי עדשת מגע יבשה לאחת העיניים שלי (כאילו בלי הנוזל) וישנתי עם זה לילה שלם, בבוקר הלכנו למוקד והוציאו את זה.
* גילחתי לעצמי את השפתיים עם סכין גילוח וכל השפתייה שלי היו דם.
* פתחתי את הסנטר בגן בנדנדה הזאת של המשקל כי שמתי את הסנטר עם הזה של הידיים ואז הילדה ירדה והסנטר שלי נפתח.
* שיחקתי במשחק שהייתי מאחורי הספה והייתי על הבמבה ואז הייתי אמורה לעלות לספה מהצד ההפוך אבל הבמבה נסעה לאחור ולי השתטחו הפנים לרצפה והתעלפתי.
אני לא זוכרת עוד, כנראה בגלל שאני עייפה...
אבל יש עוד יותר מדי
אם דברים שדפקו לי את החיים, אז בכיתה ג' לא באתי כמעט לבית ספר, גרתי אצל אמא שלי ולה לא היה אכפת אז לא הלכתי לבית ספר בכלל, אולי פעם בשבוע.
אבל היום אני אוהבת יותר מדי ללמוד והציונים שלי די טובים, אז אני בסדר(:
* הכנסתי עדשת מגע יבשה לאחת העיניים שלי (כאילו בלי הנוזל) וישנתי עם זה לילה שלם, בבוקר הלכנו למוקד והוציאו את זה.
* גילחתי לעצמי את השפתיים עם סכין גילוח וכל השפתייה שלי היו דם.
* פתחתי את הסנטר בגן בנדנדה הזאת של המשקל כי שמתי את הסנטר עם הזה של הידיים ואז הילדה ירדה והסנטר שלי נפתח.
* שיחקתי במשחק שהייתי מאחורי הספה והייתי על הבמבה ואז הייתי אמורה לעלות לספה מהצד ההפוך אבל הבמבה נסעה לאחור ולי השתטחו הפנים לרצפה והתעלפתי.
אני לא זוכרת עוד, כנראה בגלל שאני עייפה...
אבל יש עוד יותר מדי
אם דברים שדפקו לי את החיים, אז בכיתה ג' לא באתי כמעט לבית ספר, גרתי אצל אמא שלי ולה לא היה אכפת אז לא הלכתי לבית ספר בכלל, אולי פעם בשבוע.
אבל היום אני אוהבת יותר מדי ללמוד והציונים שלי די טובים, אז אני בסדר(:
רדפתי אחרי ילדה בהפסקה והמורה התקשרה לאמא שלי וכהגנה אמרתי "מהה אני רק עוזרת לה לעשות ספורטט"
בדיעבד היא לקחה לי את הבפלה.אף אחד לא נוגע לי באוכל.
בדיעבד היא לקחה לי את הבפלה.אף אחד לא נוגע לי באוכל.
אני למדתי לקבל ולאהוב את זה אני לא חושבת שאני מוזרה אני חושבת שיש לי דרך מחשבה שונה שאנשים פשוט לא יודעים לקבל כי הם לא מפותחים
שואל השאלה:
.anne.
עודדת אותי.
.anne.
עודדת אותי.
שואל השאלה:
למה איין שמות
חחח אצלי זה הרבה יותר מזה שאני סתם מוזרה, אני באמת הייתי בעייתית מאוד תקראי את מה שכתבתי
למה איין שמות
חחח אצלי זה הרבה יותר מזה שאני סתם מוזרה, אני באמת הייתי בעייתית מאוד תקראי את מה שכתבתי
שואל השאלה:
the devils daughter
אני לא נושמתת אמאלה גם את עודדת אותי.
the devils daughter
אני לא נושמתת אמאלה גם את עודדת אותי.
אוקיי קראתי, שהייתי בכיתה א' הייתי בבית ספר דמוקרטי, עכשיו משום מה לא הסכמתי להיכנס לשיעורים בכלל כול היום פשוט ישבתי בחוץ ועשיתי שטויות אז המנהלת אמרה להורים שלי או שאני לוקחת רטלין או שאני עוברת בית ספר בלי ידע של כיתה א' בכלל עברתי בית ספר למדתי את כיתה א' בשלוש חודשים ועכשיו אני בחטיבה בבית ספר רגיל מקבלת די טוב בכול מקצוע חוץ משפה אבל זה כי אני דפוקה
ברו-
אני שמחה לשמוע(:
לילה טוב לך❤
אני שמחה לשמוע(:
לילה טוב לך❤
אני וחבר היינו מעמידים פנים שאנחנו פוקימונים cringe
בכיתה ה שיחקתי תופסת ועליתי על סולם ומישהי תפסה לי במכנסיים וכל השכבה ראו את התחת שלי
יאללה נוסיף עוד. אז כשהייתי בת 7 בערך נסענו לסופר פארם לקנות משהו וזה היה ממש בתקופה של הצמידים האלו בצורות של חיות מגומי (לא יודעת בדיוק להסביר) ממש צעקתי ורציתי את זה ויצאנו מהחנות ופשוט לקחתי את זה איתי מהחנות ואחכ אמא שלי ראתה את זה והחזירה. לא (ככ)נורא האמת. בכיתה ו נעלו אותי ואת חברה שלי בתוך האולם ספורט בטעות וחטפנו צעקות מהמנהלת באמצע החצר ליד כולם. כשאח שלי נולד וההורים שלי לזרו הביתה מהבית חולים פשוט נעמדתי על כיסא וצעקתי לאמא שלי שתזרוק אותו כי אני נופלת.
כשהייתי בת 6 היה לי פוני והייתי בטוחה שאם אני גוזרת אותו הוא נעלם, ואיזה יום שבת אחד חברה שלי ישנה אצלי ופשוט גזרתי את הפוני ועשיתי לה פוני ובמשך שנה נראתי כמו בן
כשהייתי בת 6 היה לי פוני והייתי בטוחה שאם אני גוזרת אותו הוא נעלם, ואיזה יום שבת אחד חברה שלי ישנה אצלי ופשוט גזרתי את הפוני ועשיתי לה פוני ובמשך שנה נראתי כמו בן
כשהייתי ביסודי המנקה ריססה נגד ג'וקים וכאלה ואני וחברים שלי מצאנו ג'וק מת וקברנו אותו בחצר(כאילו אשכרה יצרנו ארון קבורה וכתבנו הספד וכל אחד עמד כזה ודיבר ואחר כך פתחנו קבוצה בשם "הג'וקים") נראה לי עד היום זה שם...
כשהייתי בכיתה ג אני ועוד ילדה רבנו מכות
היא זרקה עלי שולחן ואני העפתי עליה 4 שולחנות ו3 כסאות וכשיצאתי מהבית ספר אמא שלה צרחה על חברה שלי במקום עלי
.
כשהייתי בכיתה ז חפרתי לבן דוד שלי עם מדבקות מפדחות של *** מסכן
הייתי שמה זיתים על האצבעות שזה נראה כמו שמוליק והייתי מלקקת את זה שמה לימון ואז אוכלת
אני ובת דודה שלי רבנו מכות בגלל שרציתי לשמור על אח שלה והיא רצתה לשמור עליו
יצאתי עם צלקת
ועוד מלא הפרעות ביסודי
התלבשתי כמו זקנה בת 80
בכיתה ד כל היסודי היה מלא גוקים אז אני וחברה שלי עשינו מבצע גוקים ולקחנו כל אחד ביד ושמנו ליד המורה
(20 גוקים בהפסקה אחת
אני וחברה שלי היינו עושות קידוש בבית ספר
היא זרקה עלי שולחן ואני העפתי עליה 4 שולחנות ו3 כסאות וכשיצאתי מהבית ספר אמא שלה צרחה על חברה שלי במקום עלי
.
כשהייתי בכיתה ז חפרתי לבן דוד שלי עם מדבקות מפדחות של *** מסכן
הייתי שמה זיתים על האצבעות שזה נראה כמו שמוליק והייתי מלקקת את זה שמה לימון ואז אוכלת
אני ובת דודה שלי רבנו מכות בגלל שרציתי לשמור על אח שלה והיא רצתה לשמור עליו
יצאתי עם צלקת
ועוד מלא הפרעות ביסודי
התלבשתי כמו זקנה בת 80
בכיתה ד כל היסודי היה מלא גוקים אז אני וחברה שלי עשינו מבצע גוקים ולקחנו כל אחד ביד ושמנו ליד המורה
(20 גוקים בהפסקה אחת
אני וחברה שלי היינו עושות קידוש בבית ספר
אנונימית
שואל השאלה:
really
ועכשיו נזכרתי שעשיתי פוני כמו שהיה לגסטין ביבר ב2010
really
ועכשיו נזכרתי שעשיתי פוני כמו שהיה לגסטין ביבר ב2010
שהייתי קטנה (שנה שנתיים) לקחתי את העגילי זהב של אמא שלי ופשוט נכנסתי לשירותים הכנסתי אחד לאסלה אחד לפה והורדתי את המים..
אחר כך אמא שלי חיפשה אותם בנרות וכל פעם שהיא שאלה אותי איפה הם הצבעתי באסלה ובבטן (..זה יצא בטיטול..)
אחר כך אמא שלי חיפשה אותם בנרות וכל פעם שהיא שאלה אותי איפה הם הצבעתי באסלה ובבטן (..זה יצא בטיטול..)
אנונימית
שואל השאלה:
^שיט זה הצחיק אותי
^שיט זה הצחיק אותי
די הסיפורים שלכם הורגים
כשהייתי בת 8 הידקתי לעצמי את האצבע עם מהדק ובפעם אחרת גילחתי אותה עם סכין גילוח
הייתי בטוחה שבגיל מסוים מקבלים כוחות על
פחדתי מעצים ולא יכלתי לעמוד במרחק שני מטר מעץ
אספתי קליפסים ופקקים ודברים בסגנון מהרצפה ברחוב ושמרתי אותם ב"מגירת הקשקושים"
תמיד הייתי אורזת תיק ל"מסע" ומניחה אותו בחדר,על בסיס שבועי,בלי סיבה נראית לעין
כמעט אכלתי נמלה
גזרתי פוני עקום בטירוף ואף פעם לא תיקנתי אותו
הייתי אוספת בלוטים ומשתמשת בהם ככוס מים קטנטנה
כשהייתי בת 8 הידקתי לעצמי את האצבע עם מהדק ובפעם אחרת גילחתי אותה עם סכין גילוח
הייתי בטוחה שבגיל מסוים מקבלים כוחות על
פחדתי מעצים ולא יכלתי לעמוד במרחק שני מטר מעץ
אספתי קליפסים ופקקים ודברים בסגנון מהרצפה ברחוב ושמרתי אותם ב"מגירת הקשקושים"
תמיד הייתי אורזת תיק ל"מסע" ומניחה אותו בחדר,על בסיס שבועי,בלי סיבה נראית לעין
כמעט אכלתי נמלה
גזרתי פוני עקום בטירוף ואף פעם לא תיקנתי אותו
הייתי אוספת בלוטים ומשתמשת בהם ככוס מים קטנטנה
לבשתי חולצה כחולה בהירה ומכנס ירוק בהיר עם נעליים כתומות
הו אני מכירה מישהי שאכלה סתם ג'וק שלם שהיה על הריצפה
כשהייתי בת 5 להתאפר היה נראה הדבר הכי מגניב בעולם אבל אמא שלי אמרה לי שזה לא בריא לי, אז יום אחד כשהיא יצאה מהבית לקחתי את כל האיפור שלה ושמתי על עצמי בדרכים הזויות. לקח המון זמן להוריד את הכול
הטיוש של כיתה ו היה של יומיים, אז ישנתי באכסנייה כזה בלילה, ואז אני ועוד חברה שהייתה איתי בחדר נכנסו כזה לחדר צועקות ממש חזק וצוחקות מלא. מסתבר שזה היה החדר של המורה. היה מביך נורא אחכ
הטיוש של כיתה ו היה של יומיים, אז ישנתי באכסנייה כזה בלילה, ואז אני ועוד חברה שהייתה איתי בחדר נכנסו כזה לחדר צועקות ממש חזק וצוחקות מלא. מסתבר שזה היה החדר של המורה. היה מביך נורא אחכ
אנונימית
שהייתי איזה בת 3 פשוט לקחתי טוש ירוק וציירתי על כל הפנים כי חשבתי שאני מתאפרת.
לאמא שלי עדיין יש תמונה של זה ואני מכחישה כל קשררר
שהייתי באיזה גיל 7 היינו באילת במלון בבריכה ואז אבא שלי אמר לי שהוא תכף חוזר כי הוא הלך לחפש את אח שלי ופשוט דקה אחרי שכחתי מזה ואז פשוט תפסתי ביד של מישהו ואפילו לא הסתכלתי מי זה ופשוט משכתי אותו ואמרתי אבא בואאא נוו בואאאא עד הקצה השני של הבריכה ורק שהגענו לקצה הוא כזה "ילדה אני לא אבא שלך" והוא החזיק תינוקת והלך והוטרד ממני ואז בכיתי
בכיתה ה או ו עשיתי מכירת סליימים ענקית עם עוד עמודי סליים והכנתי איזה 50 סליימים ומלא נצנצים ובוראקס ובסוף קנו רק 3 סליימים וזרקו אותם
בכיתה ג היה לבן דוד שלי שקטן ממני בשנה חבר מהשכבה שלי וכאילו היינו חברים והוא פשוט הביא לי תכשיטים וכאלה וטבעת מפלסטיק והיא נשברה אחרי יום
בכיתה ה היה כזה חוג מהבית ספר פעם בשבוע שהיינו הולכים באוטובוסים והכרתי משם מישהו מבית ספר אחר ואז היינו חברים אה וגם מכרתי לו סליים לא משנה ואז שהייתי צריכה לרדת מהאוטובוס הוא בא לחבק אותי ופשוט ברחתי לו ואז באותו יום נפרדתי ממנו בלי לומר לו שנפרדתי ממנו פשוט כתבתי בשידור "רווקה" וסיננתי אותו והוא התחיל לאכול סרטים ולא הבין מה קורה פה ופשוט התעלמתי והוא התחיל לשלוח לחברות שלי הודעות ואז התחלתי להתעלם ממנו עד סוף השנה אני בוכה מסכןן
ונראה לי שאכלתי בגן חול וזה היה טעים אני מתההה
לאמא שלי עדיין יש תמונה של זה ואני מכחישה כל קשררר
שהייתי באיזה גיל 7 היינו באילת במלון בבריכה ואז אבא שלי אמר לי שהוא תכף חוזר כי הוא הלך לחפש את אח שלי ופשוט דקה אחרי שכחתי מזה ואז פשוט תפסתי ביד של מישהו ואפילו לא הסתכלתי מי זה ופשוט משכתי אותו ואמרתי אבא בואאא נוו בואאאא עד הקצה השני של הבריכה ורק שהגענו לקצה הוא כזה "ילדה אני לא אבא שלך" והוא החזיק תינוקת והלך והוטרד ממני ואז בכיתי
בכיתה ה או ו עשיתי מכירת סליימים ענקית עם עוד עמודי סליים והכנתי איזה 50 סליימים ומלא נצנצים ובוראקס ובסוף קנו רק 3 סליימים וזרקו אותם
בכיתה ג היה לבן דוד שלי שקטן ממני בשנה חבר מהשכבה שלי וכאילו היינו חברים והוא פשוט הביא לי תכשיטים וכאלה וטבעת מפלסטיק והיא נשברה אחרי יום
בכיתה ה היה כזה חוג מהבית ספר פעם בשבוע שהיינו הולכים באוטובוסים והכרתי משם מישהו מבית ספר אחר ואז היינו חברים אה וגם מכרתי לו סליים לא משנה ואז שהייתי צריכה לרדת מהאוטובוס הוא בא לחבק אותי ופשוט ברחתי לו ואז באותו יום נפרדתי ממנו בלי לומר לו שנפרדתי ממנו פשוט כתבתי בשידור "רווקה" וסיננתי אותו והוא התחיל לאכול סרטים ולא הבין מה קורה פה ופשוט התעלמתי והוא התחיל לשלוח לחברות שלי הודעות ואז התחלתי להתעלם ממנו עד סוף השנה אני בוכה מסכןן
ונראה לי שאכלתי בגן חול וזה היה טעים אני מתההה
לא יודעת אם זה ממש מוזר אבל הייתי ילדה סופר סקרנית אז תמיד ששמעתי שיש פדופילים בגני ילדים אז אני הלכתי לחפש אותם כי רציתי לדעת מה הם עושים ואחרי שגדלתי וסיפרו לי הייתי כזה אוי ואבוי חחחnח קיצר אני מוזרה רצח
בכיתה א הייתי ממש נמוכה (לא שעכשיו אני גבוהה כן?) ורציתי לראות את עצמי במראה, אז נעמדתי כזה על שרפרף וקפצץי כדי להגיע למראה. מפה לשם היינו צריכים להגיע לשכחתי איך קוראים לזה בעשר בלילה כי פתחתי את הסנטר.
בכיתה ב זה היה תקופה שעוד הייתי עושה ספורט ונהנת, והייתי בכזה חוג התעמלות קרקע. אז המדריכה אמרה שאפשר להתאמן על כל מיני דברים בבית, אבל ירידות לגשר בשום אופן לא. אז ברגע שאני בת ה7 הגעתי הביתה עליתי על הספה והתאמנתי בירידה לגשר. נשברה לי היד והיה טיפה בעייתי להסביר למורה איך זה קרה.
ובכיתה ג הייתי סתומה ממש, ושיחקתי עם אח שלי הקטן כזה כמו בזה שעושים לשור עם גלימה אדומה, אז החזקתי חולצה אדומה וכל פעם הסתובבתי כזה מהר והייתי עם גרביים. פתחתי את הסנטר פעם שנייה והפעם 5 תפרים יאי
בכיתה ב זה היה תקופה שעוד הייתי עושה ספורט ונהנת, והייתי בכזה חוג התעמלות קרקע. אז המדריכה אמרה שאפשר להתאמן על כל מיני דברים בבית, אבל ירידות לגשר בשום אופן לא. אז ברגע שאני בת ה7 הגעתי הביתה עליתי על הספה והתאמנתי בירידה לגשר. נשברה לי היד והיה טיפה בעייתי להסביר למורה איך זה קרה.
ובכיתה ג הייתי סתומה ממש, ושיחקתי עם אח שלי הקטן כזה כמו בזה שעושים לשור עם גלימה אדומה, אז החזקתי חולצה אדומה וכל פעם הסתובבתי כזה מהר והייתי עם גרביים. פתחתי את הסנטר פעם שנייה והפעם 5 תפרים יאי
וואיי זה יהיה ארוך אבל מצחיק.
כשהייתי בת 10 טסתי לחול פעם ראשונה וקמתי בבוקר בבית מלון וניסיתי ליפות את עצמי וצילמתי תמונה לסטטוס עם פרצוף פרחי וכיתוב: "בוקר טוב לונדון ❤" עד היום חברות שלי צוחקות עליי ויש להן את התמונה.
אמא שלי אמרה לי לעזור לסדר ולנקות את הבית, ואני כתבתי בסטטוסים בווצאפ שאני בורחת מלעזור בבית וכאלה... ואז העלתי סטטוס אחד שאני מחזיקה מגבת ומבט הצידה כמו שמצלמים אסירים ושמתי צבע שחור לבן וכתבתי"אסירה נמלטת. הפשע: לא עוזרת לנקות ולסדר את הבית", ושכחתי לחסום את אמא שלי מלראות את הסטטוסים שלי והיא ראתה את זה ושאלה מה לעזזל אני חושבת שאני עושה.
פתחתי עמוד לחתולה שלי, לא חושבת שצריך להרחיב בנושא.
הגננת התקשרה פעם לאמא שלי ואמרה שאמרתי לכל הילדים בגן לא לדבר עם איזה ילד בגלל שהוא אמר לי שהוא הרג זבוב דמיוני (זבוב שהוא דימיין בראש שלו). דרך אגב כל הילדים באמת לא דיברו איתו בגללי.
בכיתה ד היה לי קראש על ילד אז הכנתי לנו צמידים תואמים ושמתי לו את זה על הקלמר בהפסקה עם פתק "מהמעריצה הסודית שלך" בתקווה שהוא ישים כל יום את הצמיד וישתוקק לדעת מי זאת ואז הוא יגלה שזאת אני והוא יתאהב בי, ואז הגיעו כל הז*נות של הכיתה ועזרו לו לגלות של מי הכתב אז פשוט זרקתי את הצמיד והכחשתי.
אמרו לי שנמלים הם עיוורות והן מוצאות אחת את השנייה בזכות חוש הריח, אבל אני אמרתי שמאיזהו מרחק הן לא ימצאו אחת את השנייה יותר וילכו לאיבוד וימותו מרעב בסבל ואסור לי לגעת בהם כי הריח שלי עוד יותר יבלבל אותם, אז אני והחברה הכי טובה שלי בכיתה א באנו והרגנו את כל הנמלים שהתרחקו טיפה מהשאר עם דמעות בעיניים במחשבה שאנחנו עושות להן המתת חסד כי עדיף להן למות במכה אחת במקום לסבול.
טיפסתי על העץ בבית ספר עם עוד כמה ילדים ואז כשאני עליתי על הענף הענק (הייתי *קצת* שמנמנה) הוא נפל והתחלתי לבכות כי הייתי בטוחה שיענישו אותי על זה ואיזה בלאגן עשיתי אז פשוט בגלל שבכיתי האשימו את הילדים האחרים שהיו איתי
הייתי מושפעת חברתית וטיפסתי על גגות ואז כשעליתי למעלה ולא היה לי אפשרות לרדת עד שאני אגיע לקצה אחר שאפשר לרדת בו ממש פחדתי והתחלתי לבכות ולצרוח שיורידו אותי משם עד שאחת הילדות הלכה לקרוא לאחותה הגדולה שתעזור לי
רצתי אחורה ונתקעתי עם התחת בפרצוף של הקראש שלי בכיתה ד ובגלל שהייתי *קצת* שמנמנה הוא נפל על הרצפה ואני עליו ומרוב שכאב לו ההורים שלו היו צריכים לבוא לקחת אותו
ילדה שעם אח שלי הגדול בכיתה והם רבו הלכה וכתבה ועשתה גרפיטי בגינה ציבורית וכתבה עליו דברים רעים, רק שהיא כתבה לא את השם הפרטי, את השם משפחה, ואז באו לשם ילדים שהיו שכבה מעליי בבית ספר והיו בטוחים שכל השכבה שלי עושה עליי חרם ושהם ילדים דוחים ואיזה מסכנה אני, למחרת בבית ספר כל השכבה הזאת באו ושאלו אותי אם אני בסדר ואם אני צריכה לדבר איתם הם פה בשבילי.
הקראש שלי פשוט אמר לי "וואי איזה ידיים שעירות יש לך הלוואי עליי"
כשהייתי בת שלוש ההורים כשההורים שלי איתי פשוט דפקתי ריצה למים העמוקים בבריכה וקפצתי ואיזה אישה הצילה אותי
המורה איחרה לשיעור אז פשוט עמדתי מול כל הכיתה והלהבתי אותם ושרתי "גשם, גשם מטפטף" כשהם חוזרים אחרי ואני דופקת על השולחן, ואז המורה הגיעה בלי ששמתי לב והתחילה למרוח עליי
נגמר לי הפדים כשהייתי במחזור בבית ספר אז כתבתי לאמא שלי שיביאו לי ונכנסתי למבחן כשאני לבד בחדר של האב בית, אבא שלי בר להביא לי את הפסים ואמא שלי אמרה לו שהוא יביא לי את זה ולא לתת לשומר או לשאר האנשים בבית ספר להביא לי את זה, אבל המטומטמים לא נתנו לאבא שלי להיכנס להביא לי או לפחות יכלו לקרוא לי לבוא לשער, ואבא שלי רב עם השומר, עם השחקנית מנהלת, עם היועצת, ועם המנהל כשאני בזמן הזה במבחן וחברות שלי רואות את הכל ובסוף המורה שלי מכיתה א הביאה לי את זה ואמרה לי להרגיש טוב
קראתי לילד ערס מהכיתה שלי בן *ונה בגלל שהוא חיטט לי בטלפון, אז הוא התעצבן והתחיל להרביץ לי והיה לי רצועה של כלב ביד ונתתי לו מכות עם זה עם הצד של הברזל תוך כדי שהוא מפוצץ אותי (מה אתה מרביץ לבנות טמבל) ואז חזרתי הביתה בוכה ואבא של הילד הזה התקשר לאמא שלי והם באו אלינו הביתה והוא הראה את הסימנים של החגורה (אבל הוא זה שהתחיל להרביץ לי מה אתם רוצים) והם כולם כעסו עליי שאני מדברת בשפה גסה ואבא שלו אמר שהוא ילד מחונך, שהוא ילד טוב, שהוא לא כזה שמתחיל ריבים (העיקר איבדתי את התמימות שלי ממנו כשהוא שלח בכיתה ב לוואצפ בשכבה פ*רנו לסביות) ובסוף הכריחו אותי להתנצל ואמא שלי הענישה אותי.
לאבא שלי היה בחברה שלו עובד כהה עור ואז כשפגשתי אותו (הייתי בת איזה שלוש) אמרתי מולו "אבא זה העבד שלך נכון?"
אני ואח שלי הגדול באמצע הדרכה במוזיאון התחלנו ללכת מכות על הרצפה שכולם מסתכלים עלינו
וואי כתבתי הרבהה
כשהייתי בת 10 טסתי לחול פעם ראשונה וקמתי בבוקר בבית מלון וניסיתי ליפות את עצמי וצילמתי תמונה לסטטוס עם פרצוף פרחי וכיתוב: "בוקר טוב לונדון ❤" עד היום חברות שלי צוחקות עליי ויש להן את התמונה.
אמא שלי אמרה לי לעזור לסדר ולנקות את הבית, ואני כתבתי בסטטוסים בווצאפ שאני בורחת מלעזור בבית וכאלה... ואז העלתי סטטוס אחד שאני מחזיקה מגבת ומבט הצידה כמו שמצלמים אסירים ושמתי צבע שחור לבן וכתבתי"אסירה נמלטת. הפשע: לא עוזרת לנקות ולסדר את הבית", ושכחתי לחסום את אמא שלי מלראות את הסטטוסים שלי והיא ראתה את זה ושאלה מה לעזזל אני חושבת שאני עושה.
פתחתי עמוד לחתולה שלי, לא חושבת שצריך להרחיב בנושא.
הגננת התקשרה פעם לאמא שלי ואמרה שאמרתי לכל הילדים בגן לא לדבר עם איזה ילד בגלל שהוא אמר לי שהוא הרג זבוב דמיוני (זבוב שהוא דימיין בראש שלו). דרך אגב כל הילדים באמת לא דיברו איתו בגללי.
בכיתה ד היה לי קראש על ילד אז הכנתי לנו צמידים תואמים ושמתי לו את זה על הקלמר בהפסקה עם פתק "מהמעריצה הסודית שלך" בתקווה שהוא ישים כל יום את הצמיד וישתוקק לדעת מי זאת ואז הוא יגלה שזאת אני והוא יתאהב בי, ואז הגיעו כל הז*נות של הכיתה ועזרו לו לגלות של מי הכתב אז פשוט זרקתי את הצמיד והכחשתי.
אמרו לי שנמלים הם עיוורות והן מוצאות אחת את השנייה בזכות חוש הריח, אבל אני אמרתי שמאיזהו מרחק הן לא ימצאו אחת את השנייה יותר וילכו לאיבוד וימותו מרעב בסבל ואסור לי לגעת בהם כי הריח שלי עוד יותר יבלבל אותם, אז אני והחברה הכי טובה שלי בכיתה א באנו והרגנו את כל הנמלים שהתרחקו טיפה מהשאר עם דמעות בעיניים במחשבה שאנחנו עושות להן המתת חסד כי עדיף להן למות במכה אחת במקום לסבול.
טיפסתי על העץ בבית ספר עם עוד כמה ילדים ואז כשאני עליתי על הענף הענק (הייתי *קצת* שמנמנה) הוא נפל והתחלתי לבכות כי הייתי בטוחה שיענישו אותי על זה ואיזה בלאגן עשיתי אז פשוט בגלל שבכיתי האשימו את הילדים האחרים שהיו איתי
הייתי מושפעת חברתית וטיפסתי על גגות ואז כשעליתי למעלה ולא היה לי אפשרות לרדת עד שאני אגיע לקצה אחר שאפשר לרדת בו ממש פחדתי והתחלתי לבכות ולצרוח שיורידו אותי משם עד שאחת הילדות הלכה לקרוא לאחותה הגדולה שתעזור לי
רצתי אחורה ונתקעתי עם התחת בפרצוף של הקראש שלי בכיתה ד ובגלל שהייתי *קצת* שמנמנה הוא נפל על הרצפה ואני עליו ומרוב שכאב לו ההורים שלו היו צריכים לבוא לקחת אותו
ילדה שעם אח שלי הגדול בכיתה והם רבו הלכה וכתבה ועשתה גרפיטי בגינה ציבורית וכתבה עליו דברים רעים, רק שהיא כתבה לא את השם הפרטי, את השם משפחה, ואז באו לשם ילדים שהיו שכבה מעליי בבית ספר והיו בטוחים שכל השכבה שלי עושה עליי חרם ושהם ילדים דוחים ואיזה מסכנה אני, למחרת בבית ספר כל השכבה הזאת באו ושאלו אותי אם אני בסדר ואם אני צריכה לדבר איתם הם פה בשבילי.
הקראש שלי פשוט אמר לי "וואי איזה ידיים שעירות יש לך הלוואי עליי"
כשהייתי בת שלוש ההורים כשההורים שלי איתי פשוט דפקתי ריצה למים העמוקים בבריכה וקפצתי ואיזה אישה הצילה אותי
המורה איחרה לשיעור אז פשוט עמדתי מול כל הכיתה והלהבתי אותם ושרתי "גשם, גשם מטפטף" כשהם חוזרים אחרי ואני דופקת על השולחן, ואז המורה הגיעה בלי ששמתי לב והתחילה למרוח עליי
נגמר לי הפדים כשהייתי במחזור בבית ספר אז כתבתי לאמא שלי שיביאו לי ונכנסתי למבחן כשאני לבד בחדר של האב בית, אבא שלי בר להביא לי את הפסים ואמא שלי אמרה לו שהוא יביא לי את זה ולא לתת לשומר או לשאר האנשים בבית ספר להביא לי את זה, אבל המטומטמים לא נתנו לאבא שלי להיכנס להביא לי או לפחות יכלו לקרוא לי לבוא לשער, ואבא שלי רב עם השומר, עם השחקנית מנהלת, עם היועצת, ועם המנהל כשאני בזמן הזה במבחן וחברות שלי רואות את הכל ובסוף המורה שלי מכיתה א הביאה לי את זה ואמרה לי להרגיש טוב
קראתי לילד ערס מהכיתה שלי בן *ונה בגלל שהוא חיטט לי בטלפון, אז הוא התעצבן והתחיל להרביץ לי והיה לי רצועה של כלב ביד ונתתי לו מכות עם זה עם הצד של הברזל תוך כדי שהוא מפוצץ אותי (מה אתה מרביץ לבנות טמבל) ואז חזרתי הביתה בוכה ואבא של הילד הזה התקשר לאמא שלי והם באו אלינו הביתה והוא הראה את הסימנים של החגורה (אבל הוא זה שהתחיל להרביץ לי מה אתם רוצים) והם כולם כעסו עליי שאני מדברת בשפה גסה ואבא שלו אמר שהוא ילד מחונך, שהוא ילד טוב, שהוא לא כזה שמתחיל ריבים (העיקר איבדתי את התמימות שלי ממנו כשהוא שלח בכיתה ב לוואצפ בשכבה פ*רנו לסביות) ובסוף הכריחו אותי להתנצל ואמא שלי הענישה אותי.
לאבא שלי היה בחברה שלו עובד כהה עור ואז כשפגשתי אותו (הייתי בת איזה שלוש) אמרתי מולו "אבא זה העבד שלך נכון?"
אני ואח שלי הגדול באמצע הדרכה במוזיאון התחלנו ללכת מכות על הרצפה שכולם מסתכלים עלינו
וואי כתבתי הרבהה
אנונימית
יש לי עוד משהו איזה כיף להיזכר בילדות:) (יצאתי מאנונימי לאדעת למה נכנסתי בכלל אני זאת עם העגילים)
תמיד כשהייתי קטנה הייתי שונאת שמנשקים אותי. כל פעם שהיו מנשקים אותי הייתי רצה לאמא שלי בבכי שתנקה את זה עם מגבון... (אבל מה זה בכי.)
גם הייתי שונאת שנוגעים בי בכללי כל פעם שהיו נוגעים בי הייתי אומרת מילה קבועה דיי!!! בהתחלה רואים ילדה עדינה וחמודה ניגשים אליה צובטים קצת ואז נפתח הפה זהו פה הם בורחים.
במלחמה כשהיינו במקלט כל זמן שהתחיל אזעקה רצתי לאמא שלי עם צרחות שתרים אותי הייתי היסטרית.
הייתי מביטה במכונת כביסה מסתובבת כאילו זה איזה סרט. הייתי מהופנטת.
וואו זה אני לא אשכח בחיים- יום בהיר אחד החלטתי לעבוד על אחים שלי שאני מאומצת (הם אכלו את זה. איזה אכלו בלעו.) קיצר סיפרתי להם שאני בכלל מהולנד וחירטתי להם סיפור חיים שלם מהדמיון בלבד.
עבדתי על בת דודה שלי שיש לי טוש קסם שכל מה שאת מציירת זה מתקיים.
קישקשתי על ציור שדוד שלי צייר כי פחדתי ממנו (מהציור).(אחר כך נתתי לו מכתב סליחה נוגע ללב עם מלא אימוג'ים עצובים....)
ניסיתי לעשות כשפות מים עם הברז. אחר כך אוויר עם מאוורר.
חשבתי פעם ש"גועל נפש" זו קללה נוראית. הייתי עם חברה ופתאום שמעתי מישהו מהמעלית אומר את זה ואני כזה עושה לחברה שלי אעהעה שמעת מה הוא אמר?!?! לא הבינה מאיפה נחתתי.
סיפרתי לכל הכיתה שלי שהולך ליפול כוכב ענק עם חייזרים בתוכו. בסוף מצאתי את עצמי אומרת תהילים עם כל הכיתה בחצר....
והרשימה עוד ארוכה ה ה ה ה..................................
בקיצור- ח י ה ב ס ר ט . (מצויר)
תמיד כשהייתי קטנה הייתי שונאת שמנשקים אותי. כל פעם שהיו מנשקים אותי הייתי רצה לאמא שלי בבכי שתנקה את זה עם מגבון... (אבל מה זה בכי.)
גם הייתי שונאת שנוגעים בי בכללי כל פעם שהיו נוגעים בי הייתי אומרת מילה קבועה דיי!!! בהתחלה רואים ילדה עדינה וחמודה ניגשים אליה צובטים קצת ואז נפתח הפה זהו פה הם בורחים.
במלחמה כשהיינו במקלט כל זמן שהתחיל אזעקה רצתי לאמא שלי עם צרחות שתרים אותי הייתי היסטרית.
הייתי מביטה במכונת כביסה מסתובבת כאילו זה איזה סרט. הייתי מהופנטת.
וואו זה אני לא אשכח בחיים- יום בהיר אחד החלטתי לעבוד על אחים שלי שאני מאומצת (הם אכלו את זה. איזה אכלו בלעו.) קיצר סיפרתי להם שאני בכלל מהולנד וחירטתי להם סיפור חיים שלם מהדמיון בלבד.
עבדתי על בת דודה שלי שיש לי טוש קסם שכל מה שאת מציירת זה מתקיים.
קישקשתי על ציור שדוד שלי צייר כי פחדתי ממנו (מהציור).(אחר כך נתתי לו מכתב סליחה נוגע ללב עם מלא אימוג'ים עצובים....)
ניסיתי לעשות כשפות מים עם הברז. אחר כך אוויר עם מאוורר.
חשבתי פעם ש"גועל נפש" זו קללה נוראית. הייתי עם חברה ופתאום שמעתי מישהו מהמעלית אומר את זה ואני כזה עושה לחברה שלי אעהעה שמעת מה הוא אמר?!?! לא הבינה מאיפה נחתתי.
סיפרתי לכל הכיתה שלי שהולך ליפול כוכב ענק עם חייזרים בתוכו. בסוף מצאתי את עצמי אומרת תהילים עם כל הכיתה בחצר....
והרשימה עוד ארוכה ה ה ה ה..................................
בקיצור- ח י ה ב ס ר ט . (מצויר)
אנונימית
^^חחח אני מתה מהאנונימית למעלה
אנונימית
נזכרתי בעוד משהו
ביסודי אני וחברות שלי קבענו בשבת בצהריים להיפגש אצל מישהי ונמצא כבר מה לעשות. הרעיון היחיד היה שנעשה מופע כפולה (ונופיע מול בדיוק אף אחד) אז עלינו לגג לעשות את זה שם כי בבניין עצמו היו אנשים. בקיצור נתקענו בגג לשעתיים וחצי והיינו צריכות לצעוק ממש חזק עד שהשכנים מהקומה הכי למעלה שמעו ובאו לפתוח לנו את הדלת של הגג
ביסודי אני וחברות שלי קבענו בשבת בצהריים להיפגש אצל מישהי ונמצא כבר מה לעשות. הרעיון היחיד היה שנעשה מופע כפולה (ונופיע מול בדיוק אף אחד) אז עלינו לגג לעשות את זה שם כי בבניין עצמו היו אנשים. בקיצור נתקענו בגג לשעתיים וחצי והיינו צריכות לצעוק ממש חזק עד שהשכנים מהקומה הכי למעלה שמעו ובאו לפתוח לנו את הדלת של הגג
כשהייתי בת 6 מצאתי ביצה מקלקר ועבדתי על אחים שלי הקטנים ואמרתי להם שעוד מעט היא תבקע, הם הלכו לראות טלוויזיה ואמא שלי יצאה שנייה לחצר אז לקחתי את בובה הכי דומה לאפרוח אמיתי שמצאתי ולקתחתי סכין כדי לחתוך את הביצה כאילו היא נחצאה לשניהם ואז יצא האפרוח וחתחכתי לעצמי את היד ממש
אנונימית
היה לי מיוזיקלי והוא הופץ בין כלל הילדים בכיתה שלי חחח
אמא שלי נתנה לי ולאח שלי לעשות יצירה עם כאלה אבנים קטנים לקשט קופסא, היא הלכה רגע ואח שלי הגדול החליט לעזוב אותי בלי השגחה, ואז חשבתי לעצמי "כמה עמוק אפשר לתקוע אבן באף ולהוציא?" אז הכנסתי אבן והוצאתי וזה היה קל, ואז הכנסתי עוד פעם יותר עמוק מאיפה שדוחפים את המקלות של הבדיקות קורונה, והתחלתי להלחץ ולצרוח ובסוף פשוט שמתי על הנחיר השני אצבע והוצאתי אוויר ופשוט האבן יצאה עם מלא חננה ודם
אנונימית
נרדמתי עם מוצץ עד גיל 8, נרדמתי רק עם אמא שלי מגיל 10 עד גיל 12, ואני נרדמת עכשיו רק עם אחותי מגיל 13 עד גיל לא ידוע עוד.
-
אני חסרת טאקט מהילדות ועד היום, אני עשיתי דברים מבלי שהבנתי לדוגמה, חשפתי למורה שלי את העובדה שהחברה הכי טובה שלי מבריזה מהשיעור לשון בטענה שהמורה מטומטמת ובלי שכל- היא הרביצה לי אחרי שגילתה שאני זאת שסיפרתי בטעות למורה.. אבל הי! זה היה בטעות אז אחרי שהיא הרביצה לי היא סלחה לי!
-
מאז ילדותי המביכה אני מאמינה בקסמים ואגדות, לפעמים אני מדמיינת כל מיני דמויות בראש שלי ואני.. טוב... מדברת אליהם, וככה יצא אבל כולם בטוחים שאני מדברת לעצמי.
-
התחפשתי לג'סטין ביבר, פעמיים.
בפעם הראשונה החברה הכי טובה שלי אמרה לי "אם את תתחפשי עוד פעם לאוסטין ג'וסטין הזה אני אשפוך עלייך בקבוק מים.
בפעם השנייה שהתחפשתי אליו גיליתי שלחברה הכי טובה שלי יש זיכרון נדיר, וכן היא שפכה עלי בקבוק מים- ליד כל הבית ספר.
-
כשהייתי קטנה יום אחד לפתע החלטתי לשנות תפקידים עם הכלב שלי. משמע, יום שלם שתיתי ואכלתי מקערות על הרצפה ובנוסף ישנתי במיטה של הכלב שלי ואם זה לא מספיק אז גם הייתי עם רצועה(חגורה ארוכה אקראית שמצאתי בבית) כל הזמן הזה.
-
הייתי בגן ואני מכורה לפסטיגלים מאז ומתמיד.
קניתי שעון סרגל כזה של הפסטיגל- אמא שלי נגררה אחרי ונשברה כשבכיתי.
בקצרה, לעוד ילדה מהגן היה שעון בדיוק כזה, נאבד לה השעון ואז היא אמרה שלקחתי לה את השעון, התחלנו לריב עד שהגננת באה ולקחה את השעון עד שנגלה של מי השעון- לא גילינו של מי השעון ועד היום הוא נשאר בגן כנראה.
-
טוב לא לצחוק או לשפוט אבל ביקשתי מאמא שלי לקנות לי מוצץ בגיל 11, היא לא הסכימה ואני התבאסתי.
-
אני מפחדת מאחותי הקטנה בגלל שהיא סיפרה לי משהו מפחיד ממש, והיום היא הרביצה לי ואני ניסיתי שהיא לא, זה אמור להיות הפוך..
-
אני ישנה עם בובה בלילה ואני חסרת הטאקט אמרה את זה בזום.
-
לפני הסגר הראשון הלכתי לקנות לי בובות ומשחקים, המוכרת ראתה שילדה לא בגיל שלוש או שש קונה משחקים ובובות לגילאים האלו.
בקצרה, היא דיברה בטלפון עם מישהו שאין לי מושג מי זה בכלל ואמרה לו ש"יש פה ילדה מפגרת בת 13 שקונה בובות ומשחקים"
אז אני נעלבתי והתחלתי לבכות ולהגיד למוכרת הזאת שזה לא יפה להגיד ככה על אחרים וילד מהשכבה שלי עמד מחוץ לחנות ושמע הכל... אחר כך הוא גם שאל אותי אם אני בסדר, מסקרנה- הוא נחמד אבל זה מביך.
-
יש להורים שלי חברים ממש ממש טובים והילדים שלהם ואני גדלנו ביחד כזה, יש להם ילד בגילי וכשהיינו בני שלוש אמא שלי ואמא שלו ביקשו ממנו לתת לי נשיקה- הוא נתן לי נשיקה *על* הפה והן צילמו את זה, לפני כמה חודשים הוא הזכיר את זה ושלח לי את התמונה.
אבל מה מסתבר שהוא לא שלח רק לי, הוא בטעות שלח את זה לקבוצה של "מתמטיקה עם עופרי" וכן הוא מחק רק אחרי שחלק מהילדים ראו.
-
אני חסרת טאקט מהילדות ועד היום, אני עשיתי דברים מבלי שהבנתי לדוגמה, חשפתי למורה שלי את העובדה שהחברה הכי טובה שלי מבריזה מהשיעור לשון בטענה שהמורה מטומטמת ובלי שכל- היא הרביצה לי אחרי שגילתה שאני זאת שסיפרתי בטעות למורה.. אבל הי! זה היה בטעות אז אחרי שהיא הרביצה לי היא סלחה לי!
-
מאז ילדותי המביכה אני מאמינה בקסמים ואגדות, לפעמים אני מדמיינת כל מיני דמויות בראש שלי ואני.. טוב... מדברת אליהם, וככה יצא אבל כולם בטוחים שאני מדברת לעצמי.
-
התחפשתי לג'סטין ביבר, פעמיים.
בפעם הראשונה החברה הכי טובה שלי אמרה לי "אם את תתחפשי עוד פעם לאוסטין ג'וסטין הזה אני אשפוך עלייך בקבוק מים.
בפעם השנייה שהתחפשתי אליו גיליתי שלחברה הכי טובה שלי יש זיכרון נדיר, וכן היא שפכה עלי בקבוק מים- ליד כל הבית ספר.
-
כשהייתי קטנה יום אחד לפתע החלטתי לשנות תפקידים עם הכלב שלי. משמע, יום שלם שתיתי ואכלתי מקערות על הרצפה ובנוסף ישנתי במיטה של הכלב שלי ואם זה לא מספיק אז גם הייתי עם רצועה(חגורה ארוכה אקראית שמצאתי בבית) כל הזמן הזה.
-
הייתי בגן ואני מכורה לפסטיגלים מאז ומתמיד.
קניתי שעון סרגל כזה של הפסטיגל- אמא שלי נגררה אחרי ונשברה כשבכיתי.
בקצרה, לעוד ילדה מהגן היה שעון בדיוק כזה, נאבד לה השעון ואז היא אמרה שלקחתי לה את השעון, התחלנו לריב עד שהגננת באה ולקחה את השעון עד שנגלה של מי השעון- לא גילינו של מי השעון ועד היום הוא נשאר בגן כנראה.
-
טוב לא לצחוק או לשפוט אבל ביקשתי מאמא שלי לקנות לי מוצץ בגיל 11, היא לא הסכימה ואני התבאסתי.
-
אני מפחדת מאחותי הקטנה בגלל שהיא סיפרה לי משהו מפחיד ממש, והיום היא הרביצה לי ואני ניסיתי שהיא לא, זה אמור להיות הפוך..
-
אני ישנה עם בובה בלילה ואני חסרת הטאקט אמרה את זה בזום.
-
לפני הסגר הראשון הלכתי לקנות לי בובות ומשחקים, המוכרת ראתה שילדה לא בגיל שלוש או שש קונה משחקים ובובות לגילאים האלו.
בקצרה, היא דיברה בטלפון עם מישהו שאין לי מושג מי זה בכלל ואמרה לו ש"יש פה ילדה מפגרת בת 13 שקונה בובות ומשחקים"
אז אני נעלבתי והתחלתי לבכות ולהגיד למוכרת הזאת שזה לא יפה להגיד ככה על אחרים וילד מהשכבה שלי עמד מחוץ לחנות ושמע הכל... אחר כך הוא גם שאל אותי אם אני בסדר, מסקרנה- הוא נחמד אבל זה מביך.
-
יש להורים שלי חברים ממש ממש טובים והילדים שלהם ואני גדלנו ביחד כזה, יש להם ילד בגילי וכשהיינו בני שלוש אמא שלי ואמא שלו ביקשו ממנו לתת לי נשיקה- הוא נתן לי נשיקה *על* הפה והן צילמו את זה, לפני כמה חודשים הוא הזכיר את זה ושלח לי את התמונה.
אבל מה מסתבר שהוא לא שלח רק לי, הוא בטעות שלח את זה לקבוצה של "מתמטיקה עם עופרי" וכן הוא מחק רק אחרי שחלק מהילדים ראו.
שואל השאלה:
וואו נזכרתי בעוד משהו אמאלה אני מוסיפה
וואו נזכרתי בעוד משהו אמאלה אני מוסיפה
הייתי אוכלת בחנויות ענבים חטיפים וכו' מול הפרצוף שלהם...
רבתי עם אמא שלי ואחים שלי והחלטתי לשחק אותה דיכאונית ואז נכנסו לאיזה חנות שעתיים ושמתי סוואצ'ר עם כובע על חצי פרצוף ועשיתי פרצוף כזה עצוב כזה חסר רגשות והמוכרות לא הבינו מה לא בסדר איתי, ואז שאלו אותי אם אני רוצה משהו מהחנות ואמרתי שאני רוצה חבלים לעשות עם זה קשרים והמוכרת ישר הורידה אותי מהרעיון. אמא שלי אחר כך אמרה לי שהיא נבהלה חשבה אני מתכננת להתאבד עם החבלים ושתי מוכרות באו ושאלו את אמא שלי אם אני בסדר (הכוונה אם יש לי בעיות בראש)
אנונימית
היה לי ערוץ ביוטיוב כשהייתי בת 10 והראתי לאנשים איך להכין כרית ואיך להדביק וואשי טייפ על עיפרון...
כנראה נצחתי.
כנראה נצחתי.
שואל השאלה:
^אמאלה את לא קראת את מה שאני כתבתי כנראה
^אמאלה את לא קראת את מה שאני כתבתי כנראה
שואל השאלה:
חחח וואו אנומימית אני בהלםם
חחח וואו אנומימית אני בהלםם
^^עכשיו קראתי אז את נצחת....
היי
היי היי
בילושה אייליש מה עכשיו את נזכרת לענות
אנונימי
אחת השאלות הטובות שהיו בסטיפס אני בוכה
אני עוברת אחד אחד וקוראת
אני עוברת אחד אחד וקוראת
אני מתה
כותבים עוד סיפורים מצחיקים? יאללה
שהייתי קטנה הייתי באיטליה ועשיתי את הסימן של לחכות ושם זה אומר אצבע שלישית וכולם הסתכלו עליי
שהייתי קטנה הייתי באיטליה ועשיתי את הסימן של לחכות ושם זה אומר אצבע שלישית וכולם הסתכלו עליי
שואל השאלה:
חחח אני לא נושמת בכיתה א גם עשיתי אצבע שלישית לאיזה ילד והוא שאל למה אני מראה לו אצבע שלישית ואני כזה "מה הבעיה עם זה שזאת אצבע שלישית?העיקר אם זאת אצבע שנייה אז אפשר אה?"
חחח אני לא נושמת בכיתה א גם עשיתי אצבע שלישית לאיזה ילד והוא שאל למה אני מראה לו אצבע שלישית ואני כזה "מה הבעיה עם זה שזאת אצבע שלישית?העיקר אם זאת אצבע שנייה אז אפשר אה?"
יש לי גם סיפורים ממש מביכים
-
הנשיקה הראשונה שלי הייתה עם.........
החברה הכי טובה שלי בכיתה *א-ב* !
היינו חושבות שזה בוגר להתנשק, ושזה לגיטימי לגמרי לעשות את זה מול כולם.
היינו ליטרלי מתנשקות חופשי בבית ספר, ולא נשיקה קטנה.. נשיקה ארוכה! ולפעמים אפילו צרפתית אלוהים ישמורר כמה גועלל (אני ביסקסואלית, אבל בגיל הזה לא הבנתי כלום! חשבתי שזה מגניב! איכס!)
ילדים מהכיתה שלי היו מתלהבים ומכריחים אותנו להתנשק, הרגשנו כל כך בוגרות.
הכי מפאדח שיום אחד המורה קלטה אותנו מתנשקות.. היא צרחה עלינו להפסיק, הזמינה את ההורים שלי לשיחה וההורים שלי חשבו שאני לסבית או משהו (תבינו אני הייתי בת בקושי 8).
-
עד כיתה ד היה ילד שאהב לבעוט לי בתחת, שנאתי אותו כל כך כי הוא היה בועט בצורה מכאיבה ונהנה מזה כמו סוטה מין.
בכל פעם מחדש הייתי צורחת עליו להפסיק והוא היה מתעלם וצוחק עם חברים שלו.
יום אחד הוא בעט לי בתחת באמצע שיעור ספורט, וברח כמו פחדן לחברים שלו.
רצתי אליו בטיל, תפסתי לו את הראש ודפקתי לו מרפק לפרצוף, בעיטה אכזרית לביצים והפלתי אותו על הרצפה כשהוא מתפתל מכאבים ובוכה.
השעו אותי לכמה שבועות, ליטרלי הזמינו לו אמבולנס.. הרגשתי רוצחת
נראה לי סירסתי אותו
המחנכת הביאה את ההורים שלי לשיחה, כשאבא שלי גילה על מה שעשיתי הוא לא כעס, להפך, (הייתי בשוק) הוא הציע לי ללכת לחוג קרב מגע אני רציניתת
(מאז אני ואותו ילד לא דיברנו, אחרי חצי שנה הוא עבר בית ספר. אני לא חושבת שזה בגללי, או שכן אין לי מושג)
-
בבית ספר שלי היה מקום שבו המורים היו שונאים שילדים נכנסים אליו.
המקום הזה מין גינה גדולה כזאת, גינה עם עצים והרבה חושך כוון שהוא היה במקום מוצל.
המורים היו אומרים שנחשים נמצאים שם ואסור להכנס, אני וחברות שלי התלהבו ורצינו להתגנב לשם.
כל הפסקה היינו מתכננות איך להתגנב לשם, איך לברוח, איפה להסתתר, מה לעשות אם תופסים אותנו, והכל היינו כותבות הכל על הדף ומשתמשות בשמות "בדויים".
מפה לשם שכחתי את הדף בכיתה בסוף יום,המורה שלי קראה אותו וחשבה שאנחנו מתכננות לברוח מהבית ספר, וכרגיל, הזמינו לי הורים -_-
-
בכיתה ג ילד מהכיתה שלי עשה לי אצבע שלישית, וצחק.
לא הבנתי מה זה אומר, אבל חשבתי שזה משהו שאמור להצחיק..
התחלתי לעשות לחצי מהבית ספר אצבע שלישית ואף אחד לא הבין מה אני רוצה.
-
בכיתה ו פתחתי עמוד מיוזיקלי, והיו שם דברים כל כך מביכים.
הייתי מצלמת את הסליימים שלי, את הפסטיגלים, בלוגים, ריקודים מוזרים, טרזיישן עם אנה זק, והכל באיכות של טוסטר.
מיוזיקלי הייתה תקופה מדהימה עם חוסר מודעות עצמית :(
בכיתה ז חברות שלי גילו על העמוד וצחקו עלי, בקיצור מחקתי אותו מטפשותיי ואני כל כך מצטערת על זה!! היה שם אוצר!! אוףף!!
-
אני וחברה שלי המצאנו שפה סודית משלנו, בשביל לומר "מה נשמע" היינו אומרות "יויו לוקה?" דמיינו את זה, כל יום היינו אומרות אחד לשנייה "יויו לוקה?", כולם חשבו שאנחנו סתומות.
אשכרה היינו מתלהבות ומדברות בשפה הסודית שלנו שיש בה רק 5 משפטים וחצי.
-
בסוכות, כאשר הייתי בת 10, הבאתי את הבובה שלי לחג.
דוד שלי הביא מישהו לסוכה שלנו, הוא לא ידע עברית (הוא היה אמריקאי), והוא היה קוסם שעובד על טלפתיה משהו כזה.
אז כל הילדים התלהבו ורצו שהוא יעשה עליהם קסם, וגם אני רציתי.
הוא בחר אותי, ועשה עלי קסם.. הוא לקח את הבובה שלי והחביא אותה מאחורי גבו, ואז סימן לי להסתכל מאחורי גבו וראיתי שהבובה באמת נעלמה.
התחלתי לחפש בכל מקום, ובזמן שכולם התחילו למחוא כפיים התחלתי לצרוח את חיי ולבכות כמו מטומטמת (הוא החזיר לי אותה אחר כך)
-
הייתי מאוננת מגיל קטן, מדברת על זה עם בנות דודות שלי וממליצה להן גם לגעת שם כי זה נעים :[
-
בכיתה א היה לי מחק בצורת אייפון. הייתי הולכת איתו לכל מקום ומדמיינת שהוא הטלפון שלי
-
הייתי לובשת טייצים בכל מיני צבעים בהירים ממש, כמו מרקר.
ורוד זוהר, צהוב זוהר, ירוק זוהר..
והייתי לובשת צמידים מוזרים ומוכרת אותם בבית ספר.
-
עד כיתה ד הייתי גונבת עם חברות שלי דברים מחנויות.
הייתה לנו שיטה, הייתי מתעסקת עם בובה והיא הייתה קוראת לי מבחוץ לבוא דחוף, הייתי יוצאת מהחנות לשנייה יענו להסתכל על הסחורה בחוץ ושתינו היינו בורחות עם הבובה.
היינו קוראות לשיטה הזאת "שיטת פגע וברח" חחח אני מתה השם לא קשור בעליל
הדילאי -_-
-
הנשיקה הראשונה שלי הייתה עם.........
החברה הכי טובה שלי בכיתה *א-ב* !
היינו חושבות שזה בוגר להתנשק, ושזה לגיטימי לגמרי לעשות את זה מול כולם.
היינו ליטרלי מתנשקות חופשי בבית ספר, ולא נשיקה קטנה.. נשיקה ארוכה! ולפעמים אפילו צרפתית אלוהים ישמורר כמה גועלל (אני ביסקסואלית, אבל בגיל הזה לא הבנתי כלום! חשבתי שזה מגניב! איכס!)
ילדים מהכיתה שלי היו מתלהבים ומכריחים אותנו להתנשק, הרגשנו כל כך בוגרות.
הכי מפאדח שיום אחד המורה קלטה אותנו מתנשקות.. היא צרחה עלינו להפסיק, הזמינה את ההורים שלי לשיחה וההורים שלי חשבו שאני לסבית או משהו (תבינו אני הייתי בת בקושי 8).
-
עד כיתה ד היה ילד שאהב לבעוט לי בתחת, שנאתי אותו כל כך כי הוא היה בועט בצורה מכאיבה ונהנה מזה כמו סוטה מין.
בכל פעם מחדש הייתי צורחת עליו להפסיק והוא היה מתעלם וצוחק עם חברים שלו.
יום אחד הוא בעט לי בתחת באמצע שיעור ספורט, וברח כמו פחדן לחברים שלו.
רצתי אליו בטיל, תפסתי לו את הראש ודפקתי לו מרפק לפרצוף, בעיטה אכזרית לביצים והפלתי אותו על הרצפה כשהוא מתפתל מכאבים ובוכה.
השעו אותי לכמה שבועות, ליטרלי הזמינו לו אמבולנס.. הרגשתי רוצחת
נראה לי סירסתי אותו
המחנכת הביאה את ההורים שלי לשיחה, כשאבא שלי גילה על מה שעשיתי הוא לא כעס, להפך, (הייתי בשוק) הוא הציע לי ללכת לחוג קרב מגע אני רציניתת
(מאז אני ואותו ילד לא דיברנו, אחרי חצי שנה הוא עבר בית ספר. אני לא חושבת שזה בגללי, או שכן אין לי מושג)
-
בבית ספר שלי היה מקום שבו המורים היו שונאים שילדים נכנסים אליו.
המקום הזה מין גינה גדולה כזאת, גינה עם עצים והרבה חושך כוון שהוא היה במקום מוצל.
המורים היו אומרים שנחשים נמצאים שם ואסור להכנס, אני וחברות שלי התלהבו ורצינו להתגנב לשם.
כל הפסקה היינו מתכננות איך להתגנב לשם, איך לברוח, איפה להסתתר, מה לעשות אם תופסים אותנו, והכל היינו כותבות הכל על הדף ומשתמשות בשמות "בדויים".
מפה לשם שכחתי את הדף בכיתה בסוף יום,המורה שלי קראה אותו וחשבה שאנחנו מתכננות לברוח מהבית ספר, וכרגיל, הזמינו לי הורים -_-
-
בכיתה ג ילד מהכיתה שלי עשה לי אצבע שלישית, וצחק.
לא הבנתי מה זה אומר, אבל חשבתי שזה משהו שאמור להצחיק..
התחלתי לעשות לחצי מהבית ספר אצבע שלישית ואף אחד לא הבין מה אני רוצה.
-
בכיתה ו פתחתי עמוד מיוזיקלי, והיו שם דברים כל כך מביכים.
הייתי מצלמת את הסליימים שלי, את הפסטיגלים, בלוגים, ריקודים מוזרים, טרזיישן עם אנה זק, והכל באיכות של טוסטר.
מיוזיקלי הייתה תקופה מדהימה עם חוסר מודעות עצמית :(
בכיתה ז חברות שלי גילו על העמוד וצחקו עלי, בקיצור מחקתי אותו מטפשותיי ואני כל כך מצטערת על זה!! היה שם אוצר!! אוףף!!
-
אני וחברה שלי המצאנו שפה סודית משלנו, בשביל לומר "מה נשמע" היינו אומרות "יויו לוקה?" דמיינו את זה, כל יום היינו אומרות אחד לשנייה "יויו לוקה?", כולם חשבו שאנחנו סתומות.
אשכרה היינו מתלהבות ומדברות בשפה הסודית שלנו שיש בה רק 5 משפטים וחצי.
-
בסוכות, כאשר הייתי בת 10, הבאתי את הבובה שלי לחג.
דוד שלי הביא מישהו לסוכה שלנו, הוא לא ידע עברית (הוא היה אמריקאי), והוא היה קוסם שעובד על טלפתיה משהו כזה.
אז כל הילדים התלהבו ורצו שהוא יעשה עליהם קסם, וגם אני רציתי.
הוא בחר אותי, ועשה עלי קסם.. הוא לקח את הבובה שלי והחביא אותה מאחורי גבו, ואז סימן לי להסתכל מאחורי גבו וראיתי שהבובה באמת נעלמה.
התחלתי לחפש בכל מקום, ובזמן שכולם התחילו למחוא כפיים התחלתי לצרוח את חיי ולבכות כמו מטומטמת (הוא החזיר לי אותה אחר כך)
-
הייתי מאוננת מגיל קטן, מדברת על זה עם בנות דודות שלי וממליצה להן גם לגעת שם כי זה נעים :[
-
בכיתה א היה לי מחק בצורת אייפון. הייתי הולכת איתו לכל מקום ומדמיינת שהוא הטלפון שלי
-
הייתי לובשת טייצים בכל מיני צבעים בהירים ממש, כמו מרקר.
ורוד זוהר, צהוב זוהר, ירוק זוהר..
והייתי לובשת צמידים מוזרים ומוכרת אותם בבית ספר.
-
עד כיתה ד הייתי גונבת עם חברות שלי דברים מחנויות.
הייתה לנו שיטה, הייתי מתעסקת עם בובה והיא הייתה קוראת לי מבחוץ לבוא דחוף, הייתי יוצאת מהחנות לשנייה יענו להסתכל על הסחורה בחוץ ושתינו היינו בורחות עם הבובה.
היינו קוראות לשיטה הזאת "שיטת פגע וברח" חחח אני מתה השם לא קשור בעליל
הדילאי -_-
חעחע איזו שאלה ישנהה
אנונימית
אמאלה כןן זה אשכרה מלפני חודש
שאלה מקסימה
אהבתי את התשובות כאן
אהבתי את התשובות כאן
שואל השאלה:
אה שלום אנשים
אה שלום אנשים
מה נזכרתם בזה
כשהייתי בכיתה ה' ולא ידעתי הרבה על מיניות לא הבנתי מה זה לא*נן אבל הבנתי שזה משהו רע ואסור ודוחה...... וחשבתי שכדאי לא*נן אני צריכה פשוט פשוט לגעת לעצמי בחזה (סתם להעביר על זה יד, וואי זה נשמע מטרידד) אז ניסיתי ואז התחלתי לבכות על זה שאני בן אדם נורא
אנונימית
שואל השאלה:
תודה מעריכה.
תודה מעריכה.
יו השאלה הזאת כל פעם נפעלת מחדש אגב עוד סיפור: עשיתי למורה ששנאתי אצבע שלישית
שואל השאלה:
גם אני לא הבנתי אבל טוב
גם אני לא הבנתי אבל טוב