6 תשובות
כי נהנים בלילה:)
אנונימית
כי את ישנה ובשינה אין תחושת זמן
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתכוונת כשאני ערה בלילה, לדוגמה 8 שעות בשבילי עוברות כמו שעתיים בקושי וביום זה לא ככה
אני מתכוונת כשאני ערה בלילה, לדוגמה 8 שעות בשבילי עוברות כמו שעתיים בקושי וביום זה לא ככה
אנונימית
כי בלילה המוח שלך פחות אקטיבי כדי לספור שניות ושניות. את יודעת שאין לך מקום ללכת אליו גם אז המוח שלך פחות מרגיש את הזמן.
תפיסת הזמן שלנו משתנה בהתאם לחום גופינו
אנונימית
הוא לא עובר יותר מהר.
זאת אשליה.
השעות אותך שעות...
זאת אשליה.
השעות אותך שעות...
באותו הנושא: