6 תשובות
כי נהנים בלילה:)
אנונימית
כי את ישנה ובשינה אין תחושת זמן
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתכוונת כשאני ערה בלילה, לדוגמה 8 שעות בשבילי עוברות כמו שעתיים בקושי וביום זה לא ככה
אנונימית
כי בלילה המוח שלך פחות אקטיבי כדי לספור שניות ושניות. את יודעת שאין לך מקום ללכת אליו גם אז המוח שלך פחות מרגיש את הזמן.
4AM
תפיסת הזמן שלנו משתנה בהתאם לחום גופינו
אנונימית
הוא לא עובר יותר מהר.
זאת אשליה.
השעות אותך שעות...