יש לי חברה כבר שנה שאנחנו נפרדים חוזרים אנחנו נורא אוהבים אחד את השנייה מאוד ברמה מפחידה יש אהבה לא חסר אבל אין התאמה אני רוצה א היא רוצה ב ואין התפשרויות אין הבנה של הצד השני מה עושים במצב כזה? נפרדנו אתמול אבל אנחנו מדברים ועוד יש המון אהבה והמון בכי כי רוצים להיות יחד