9 תשובות
לא מורידים ככה מהר
אם יש לך ציונים עוברים הם לא יכולים להוריד אותך
אם יש לך ציונים עוברים הם לא יכולים להוריד אותך
לא זה לא עובד ככה
את תרדי לשלוש יחידות רק אם תרצי לרדת, או אם בציון הסופי שלך של י תקבלי מתחת לציון מסויים, ואז אם תרצי להישאר בארבע יחידות תצטרכי מבחן מעבר
את תרדי לשלוש יחידות רק אם תרצי לרדת, או אם בציון הסופי שלך של י תקבלי מתחת לציון מסויים, ואז אם תרצי להישאר בארבע יחידות תצטרכי מבחן מעבר
שואל השאלה:
ואם אין לי ציונים עוברים ):
ואם אין לי ציונים עוברים ):
אנונימית
עדיין לא רק לקראת הבגרות בכיתה יא יכולים להוריד אותך
על סמך המגן שאמור להיות לך
על סמך המגן שאמור להיות לך
שואל השאלה:
אוקיי, תודה, ואין משיגים מגן ומזה?
אוקיי, תודה, ואין משיגים מגן ומזה?
אנונימית
את בכיתה י?
תלוי באיזה כיתה את
וזה בית ספר עושה לך לפי ציונים במהלך השנה
וזה בית ספר עושה לך לפי ציונים במהלך השנה
לא זה ממש לא אומר. אסור להם להוריד אותך גם אם קיבלת 0 במבחן 1 או 2.
שואל השאלה:
יא'
יא'
אנונימית