התחברות הרשמה

בעיה מעצבנת בקשר לאוזניות שלי

יש לי אוזניות רייזר בערך שנתיים או שלוש, ויש בהן שלוש בעיות, אשמח אם תוכלו לעזור לפתור אותן:

1. כשאני מדבר בדיסקורד חברים שלי שומעים אותי ממש חלש, כולם חוץ מאחד, אולי כמה שפשוט לא אומרים את זה, אבל הרוב שומעים אותי ממש חלש.

2. בגלגלת שמע של האוזניות אני יכול רק בערך שני מקומות, כי המקומות האחרים עושים בעיה כזאת שאני שומע באוזנייה אחת הרבה יותר מהשנייה, וזה משגע אותי.


3. בזום כשאני מדבר לא שומעים אותי, וזה ממש רע בגלל כל השיעורים, בהתחלה זה היה רק באוזניות גיימינג אבל השיעור הקודם זה גם לא עבד לי באוזניות כאלה של אפל, אני לא חושב שזה בעיה באוזניות האלה אבל עדיין
15 באוקטובר 2020, 09:33
לא למשועממיםאוזניות גיימינגשמיעההתייעצות    
2 תשובות
הגיע הזמן שתרכוש אוזניות חדשות חבר
i
izhak1310
שואל השאלה:
כן קניתי כבר
ג
גירית הדבש
באותו הנושא:
עזרה בקשר לאוזניות גיימינג
נכון שיש שירים שזה פשוט מעצבן להקשיב להם באוזניות?
מה יותר מעצבן מילפתוח קשרים באוזניות?
עזרה בקשר לאוזניות
רעיונות לדברים שאני יכולה לשים בהם את האוזניות חוטים שלי שלא יתבלגו בתיק ויהיו מלא קשרים?
עזרה בקשר לאוזניות
אשמח לעזרה מכם בקשר לאוזניות חדשות שקניתי
זה ממש מעצבן שבאייפון שלי אני לא יכולה להטעין ולהשתמש האוזניות ביחד
מה הדבר שהכי מעצבן אותכם? למשל שהאוזניות מתבלגנות
רעשים מעצבנים כשאני שומעת מוזיקה באוזניות
יש בטיקטוק סרטון של מישהי שעושה קשר באוזניות עם הלשון,מישהו יכול להביא לי קישור לסרטון?