יש לי אוזניות רייזר בערך שנתיים או שלוש, ויש בהן שלוש בעיות, אשמח אם תוכלו לעזור לפתור אותן:
1. כשאני מדבר בדיסקורד חברים שלי שומעים אותי ממש חלש, כולם חוץ מאחד, אולי כמה שפשוט לא אומרים את זה, אבל הרוב שומעים אותי ממש חלש.
2. בגלגלת שמע של האוזניות אני יכול רק בערך שני מקומות, כי המקומות האחרים עושים בעיה כזאת שאני שומע באוזנייה אחת הרבה יותר מהשנייה, וזה משגע אותי.
3. בזום כשאני מדבר לא שומעים אותי, וזה ממש רע בגלל כל השיעורים, בהתחלה זה היה רק באוזניות גיימינג אבל השיעור הקודם זה גם לא עבד לי באוזניות כאלה של אפל, אני לא חושב שזה בעיה באוזניות האלה אבל עדיין