2 תשובות
תסבירי לו את זה פעם נוספת, אבל אני הייתי מסיימת את הקשר הזה. אני שונאת שעושים לי טובות, זה פשוט לא בריא. לא מציע לך לקום וללכת, נסי עוד פעם אחת ואם לא, לדעתי, סיימי עם זה.
אם את מרגישה שזה באמת כבר עושה לך רע אז את באמת צריכה לחשוב הוא באמת מגיע לי? תגידי לו שזה מפריע לך פעם אחרונה, תתני לו הזדמנות אחרונה אם הוא לא משפר אז כדאי לך להיפרד ממנו... אם את צריכה עוד משהו את מוזמת לכתוב לי בפרטי❤