4 תשובות
גם אני רוצה חח
וואי היו לי מלא אבל שחכתי סורי.. אם אני אזכר אני אכתוב..
לא קראתי את doll אבל אני אמליץ לך על מה שאני אוהבת:
dear god
the babysitter
הבוס שלי
fallen too far
תתפוס אותי אם אני נופל
coffee shop
london's quite big
a cigarette of love
כולם בעברית. אני גם כותבת פאנפיק (הוא ממש בהתחלה) שקוראים לו record. אם בא לך תעיפי מבט:)
את קוראת רק בעברית?
פשוט יש הרבה פאנפיקים מדהימים של לארי באנגלית שאני ממש אשמח להמליץ לך עליהם.
אנונימית