5 תשובות
מבחינת חברה בישראל מבחינת דברים אחרים בחול
שואל השאלה:
למה לדעתך מבחינת חברה פה?
למה לדעתך מבחינת חברה פה?
אנונימית
בחו"ל
אני מעדיפה לחיות בשניהם
שיהיה לי בית בארץ וגם בארה"ב ( קליפורניה - לוס אנגלס או קוזו ד' קוזה , זה נמצא בתוך קליפורניה וזה מקום ממש יפה + גרים שם כמה אנשים שאני מכירה מטיקטוק וסנאפצאט
שיהיה לי בית בארץ וגם בארה"ב ( קליפורניה - לוס אנגלס או קוזו ד' קוזה , זה נמצא בתוך קליפורניה וזה מקום ממש יפה + גרים שם כמה אנשים שאני מכירה מטיקטוק וסנאפצאט
ברור שבחו"ל
מכל בחינה אפשרית
ישראל מדינה מאוד מושחתת, אנשים לא נחמדים, אין שום כבוד אחד לשני ואלימות משטרתית קיימת בשפע
*מדינות נורמאליות באירופה, ארה"ב, דרום אמריקה וכ'. אפילו גם טורקיה. לא מדינות טוטליטריות כמו סין וסינגפור
מכל בחינה אפשרית
ישראל מדינה מאוד מושחתת, אנשים לא נחמדים, אין שום כבוד אחד לשני ואלימות משטרתית קיימת בשפע
*מדינות נורמאליות באירופה, ארה"ב, דרום אמריקה וכ'. אפילו גם טורקיה. לא מדינות טוטליטריות כמו סין וסינגפור
באותו הנושא: