5 תשובות
מבחינת חברה בישראל מבחינת דברים אחרים בחול
שואל השאלה:
למה לדעתך מבחינת חברה פה?
אנונימית
בחו"ל
אני מעדיפה לחיות בשניהם
שיהיה לי בית בארץ וגם בארה"ב ( קליפורניה - לוס אנגלס או קוזו ד' קוזה , זה נמצא בתוך קליפורניה וזה מקום ממש יפה + גרים שם כמה אנשים שאני מכירה מטיקטוק וסנאפצאט
ברור שבחו"ל
מכל בחינה אפשרית
ישראל מדינה מאוד מושחתת, אנשים לא נחמדים, אין שום כבוד אחד לשני ואלימות משטרתית קיימת בשפע

*מדינות נורמאליות באירופה, ארה"ב, דרום אמריקה וכ'. אפילו גם טורקיה. לא מדינות טוטליטריות כמו סין וסינגפור