40 תשובות
חח כן.
מה זה?
ואוו...^
שואל השאלה:
יש כאן אנשים שמרגישים כמוני..?
יש כאן אנשים שמרגישים כמוני..?
אחותי נרשמה לבית ספר שלהם יש כזה בישראל או משהו וזה בוידיאו היא מושפעת מזה רצח
היא גם חושבת שזה אמיתי
שואל השאלה:
אני רוצה גם אמאלה איך קוראים לזה
אני רוצה גם אמאלה איך קוראים לזה
אני אשאל אותה מחר שהיא תקום
שואל השאלה:
תודה רבה :) מחכה לזה
תודה רבה :) מחכה לזה
ברור שזה אמיתי אני לומדת שם כבר כמה שנים. (גריפינדור)
חחח
חחח
איכס גריפינדור חבורת יפי נפש
האפלפאף לנצח
האפלפאף לנצח
שואל השאלה:
אני לא אומרת את זה בציניות, אתם לא חושבים שהעולם של הארי פוטר מפורט מידי בשביל להיות ממוצא? יש שם עשות אלפי כישופים, חיות.. מקומות, אני מתכוונת מה אם העולם הזה קיים ואנחנו פשוט בוחרים לא לראות?
אני לא אומרת את זה בציניות, אתם לא חושבים שהעולם של הארי פוטר מפורט מידי בשביל להיות ממוצא? יש שם עשות אלפי כישופים, חיות.. מקומות, אני מתכוונת מה אם העולם הזה קיים ואנחנו פשוט בוחרים לא לראות?
שואל השאלה:
גריפינדור גאה פה
גריפינדור גאה פה
יש מצב
יש לי תאוריה שג'יי קיי רולינג היא בעצם ריטה סקיטר (העיתונאית) שכתבה ספר על החיים של הארי פוטר.
יש לי תאוריה שג'יי קיי רולינג היא בעצם ריטה סקיטר (העיתונאית) שכתבה ספר על החיים של הארי פוטר.
זה יפה מדי בשביל להיות אמיתי
בחיים האמיתיים אין קסמים ואין כיף
ואם זה היה אמיתי הארי היה מוציא על וולדמורט אקדח
בחיים האמיתיים אין קסמים ואין כיף
ואם זה היה אמיתי הארי היה מוציא על וולדמורט אקדח
שואל השאלה:
שמעתי על התיאוריה הזו, אני באמת מאמינה בה
שמעתי על התיאוריה הזו, אני באמת מאמינה בה
אבל זה כיף לחשוב שזה אמיתי ואל תוותרי על זה
אבל אל תתנתקי מהמציאות גם
אבל אל תתנתקי מהמציאות גם
שואל השאלה:
בדיוק בגלל המחשבה הזו שזה טוב מידי בשביל להיות נכון אנשים רגילים לא מצליחים לראות את העולם הזה. רק אנשים מסוימים מאוד שבאמת מאמינים
בדיוק בגלל המחשבה הזו שזה טוב מידי בשביל להיות נכון אנשים רגילים לא מצליחים לראות את העולם הזה. רק אנשים מסוימים מאוד שבאמת מאמינים
לא מוגלגים
i wish
שואל השאלה:
https://vm.tiktok.com/zs9tpjmd/
https://vm.tiktok.com/zs9tpjmd/
שואל השאלה:
תראו את זה ותגידו לי שאתם לא מרגישים ככה גם כבר תקופה
תראו את זה ותגידו לי שאתם לא מרגישים ככה גם כבר תקופה
זה מפורט מידי כי לג'י קי יש דמיון וכוח לחשוב כלכך הרבה. וגם חצי מהדברים שקיימים שם היא לקחה מסיפורים אחרים כמו המיטולוגיה וכו. והיא עשתה עבודה טובה סך הכול, אבל בואו נזכור שאנחנו בעולם מרובע, ושזה רק ספר....
(חחח איך אני תמיד כאן כדי להחזיר אנשים למציאות)
(חחח איך אני תמיד כאן כדי להחזיר אנשים למציאות)
כן, ג'יי קיי רולינג יצרה עולם שלם בספרים האלה
ועם התיאוריה הריאליסטית שג'יי קיי רולינג היא ריטה סקיטר
מה לעז...
למה את חושבת ככה? אני חשבתי ככה על המון דברים, ואני גם תולעת ספרים וזה רק ספר
ואני הרגשתי ככה למחנה החצויים
למה את חושבת ככה? אני חשבתי ככה על המון דברים, ואני גם תולעת ספרים וזה רק ספר
ואני הרגשתי ככה למחנה החצויים
כן מחנה החצויים זה עוד איכשהו הגיוני לחשוב כי יש ערפול אז את בחיים לא תוכלי לדעת אם זה באמת קיים. אבל אם עולם הקוסמים היה קיים, אנשים היו שמים לב.
תודה חח^
הלוואי שמחנה החצויים קיים, רק חבל שזה אומר שאני לעולם לא אוכל לראות אותו...
^ למה לא? אולי אתה חצוי :)
שואל השאלה:
אולי את בוחרת לא לשים לב
אולי את בוחרת לא לשים לב
חוח
ולאחת החתולות שלי קראו פיקסי פעם^0:
^^^^הלוואי
אבל של אתנה כן?
אבל של אתנה כן?
אי אפשר לבחור
ושאלה, מישהו כאן מתכון לקרוא את גורלו של אפולו החמישי באנגלית?
^^כן חבל... אבל זה מה שנראלי הייתי רוצה להיות
^ואני סיימתי את השני אבל די הפסקתי לקרוא את זה
^ואני סיימתי את השני אבל די הפסקתי לקרוא את זה
למה? אין לה כוחות/: חוץ מחכמה וידע אוטומטי (לא שזה רע אבל אני מעדיפה לעשות מסע צללים)
וואי עכשיו כשאני חושב על זה נכון... אבל אני עדיין רוצה להיות חכם מאוד ברמה של בן אתנה...
את באמת מאמינה שעולם שסופרת תיארה בספר אמיתי? את לא רצינית נו..............
באותו הנושא: