14 תשובות
המזל הוא שבאינסטגרם אפשר למחוק
וואי תירגעי כולה סינן מה הרסת את החיים יש עכשיו אנשים שמתים מאבולה ומרעב שבדיכאון ומתעללים בהם על בסיס יומי ואת מתלוננת שהקראש סינן
לא נורא בכלל
משתתפת בצערך סיס
נו מה את רצינית לא קרה פה כלום. כולה בן אדם שלא ענה לשיחת חולין שניסית להתחיל איתו
שואל השאלה:
כן אבל עם אני אמחוק אני לא אתי מושפלת?
הוא גם כבר ראה את ההודעה
כן אבל עם אני אמחוק אני לא אתי מושפלת?
הוא גם כבר ראה את ההודעה
לא ביג דיל פשוט תמחקי הודעה
שואל השאלה:
אתם לא מבינים אמא שלו ואמא שלי הן החברות הכי טובות והוא גם החבר הכי טוב של חברה ממש ממש טובה שלי והוא גר איתי באותו מושב מה שאומר שעכשיו רוב הסיכויים שאני אראה אותו כל פעם שאני יוצאת מהבית מה אני עושה בבקשה
אתם לא מבינים אמא שלו ואמא שלי הן החברות הכי טובות והוא גם החבר הכי טוב של חברה ממש ממש טובה שלי והוא גר איתי באותו מושב מה שאומר שעכשיו רוב הסיכויים שאני אראה אותו כל פעם שאני יוצאת מהבית מה אני עושה בבקשה
תהני, חיים שלך
לי קורה מלא פעמים שאני ממש עייפה ופשוט אין לי כוח לענות אז יוצא ששכחתי להגיב לאנשים והם רואים שקראתי את ההודעה
לי קורה מלא פעמים שאני ממש עייפה ופשוט אין לי כוח לענות אז יוצא ששכחתי להגיב לאנשים והם רואים שקראתי את ההודעה
שואל השאלה:
חשבתי שהוא אוהב אותי גם אבל עכשיו נראה לי שהוא פשוט לקח אותי כמו אחותו הקטנה ועכשיו איבדתי אותו
חשבתי שהוא אוהב אותי גם אבל עכשיו נראה לי שהוא פשוט לקח אותי כמו אחותו הקטנה ועכשיו איבדתי אותו
אל תמחקי זה יצא פתטי
מה איבדת אותו ימגזימה כולה סינן אותך
זה לא שכתבת לו שאת מאוהבת בו קשות
הוא מסנן אותך
אנונימי
באותו הנושא: