10 תשובות
דבר ראשון בשבילי, יופי - 40%
אופי 60 %

שניהם חשובים בשבילי, אחת שתדאג לי ותיהיה אכפתית וכנה ומאמינה באלוקים וכו' וכו'
נו מה עכשיו עוד שאלה כזאת
אנונימי
יש המון הגדרות. זה ישמע שאני מתממם אבל באמת לטעמי כל עוד יש יופי מינימלי אבל אני אוהב את האופי אז היא תראה יפה. בדרך כלל זה בנות עם מראה חמוד כזה.
אנונימי
עכשיו זה תור הבנים

אני חיכיתי לרגע הזה

עין אחת חומה עין שניה כחולה
מטר 66
לא רזה ולא שמנה
שיער בלונדיני
לא מהארץ ואם היא מהארץ שתחנק
שומעת שירים באנגלית
אוהבת לאכול סושי
איך זה מרגיש בנות?
אה עכשיו זה השלב שמחזירים לבנות?
כןאב^^
קודם כל אופי הרבה יותר חשוב אבל זה לא עונה על השאלה שלך
הטעם האישי שלי הוא:
רזה אם יש לה פס זה פלוס גדול מאוד
שיער חום בהיר גלי עם קצת נפח אבל לא בהגזמה טיפה אחרי הכתפיים
עיניים בהירות עם עדיפות לכחולות
קוו לסת יחסית בולט אבל שעדיין יהיה שומן בפנים כל האלה שרואים להן את העצמות בפנים זה לא משהו
חיוך יפה אף קטן וטיפה סולד עיניים גדולות במרחק הגיוני זו מזו גבות מסודרות ומצח קטן

כמובן שלא אפסול על שום דבר ממה שכן כל זה זה רק פלוס ולא יותר
אנונימי
שיער כזה שילוב של שחור ובלונדיני אבל שיבלבל אם זה ג'ינג'י.
עיניים כחולות כחולות כחולות אבל חומות.
גוף מטוקטק עם חזה לא גדול אבל גם לא שטוח.
עכוז לא גדול לא קטן לא מעוצב ולא שומני.
לא שמנה.
לא רזה.
לא בין לבין.
לא נושמת.
אה ואיך אפשר בלי, חובה קו לסת
הייתי מוקצן בכוונהה לא ציפיתי לקבל פרח
אופס