4 תשובות
כן אל תשימי אותן קבוע . תני לעין להתאמץ קצת
לא אם זאת המידה שלך
לא
את צריכה משקפיים, אם לא אז זה יהרוס לך את הראייה.
אם כן, כדאי לך להרכיב רק כשאת צריכה, אחרת זה מחליש את הראייה גם ללא קשר לעליית המספר.
אם כן, כדאי לך להרכיב רק כשאת צריכה, אחרת זה מחליש את הראייה גם ללא קשר לעליית המספר.
באותו הנושא: