4 תשובות
כן אל תשימי אותן קבוע . תני לעין להתאמץ קצת
לא אם זאת המידה שלך
לא
xm1
את צריכה משקפיים, אם לא אז זה יהרוס לך את הראייה.
אם כן, כדאי לך להרכיב רק כשאת צריכה, אחרת זה מחליש את הראייה גם ללא קשר לעליית המספר.