4 תשובות
את לא צריכה להוכיח לאף אחד שום דבר, תעשי מה שעושה לך טוב
אל תוכיחי אם את יודעת שאת לא אז את לא
זה שלא ידעת משהו לא אומר שאת כזאת מטומטמת וסתומה וכל זה, זה אומר שפשוט אין לך הרבה ידע ואת לא צריכה להוכיח שום דבר לאף אחד.
שואל השאלה:
לא לא, לא רק בחוסר ידע אלא פשוט הייתי חסרת מודעות עצמית ממש קשות.
אני מודה בזה שאני לא יודעת כמעט כלום, זו לא בושה בשבילי כבר.. אבל החלטתי שהגיע הזמן לשנות את זה אם אנחנו בסגר ויש לי יותר זמן פנוי.
בלי הסגר והעלבונות שאמרו כלפי ככל הנראה הייתי נשארת אותו הדבר.
אנונימית