התחברות
הרשמה
איך קוראים לתור השישי בטבלה המחזורית?
14 באוקטובר 2020, 15:16
הטבלה המחזורית
יסודות
מדעים
שיעורי בית
2 תשובות
אין לטור השישי שם יש רק לראשון לשביעי ולשמיני
נ
נועם,
טור 6 מכונה לעיתים טור החמצן לא?
כי חמצן זה האטום הראשון בו.
א
אנוכי=אני
באותו הנושא:
איך אתם קוראים לסעודת שישי ?
איך קוראים לזה שקוראים בתורה וזה כמו שירה?
הגיוני עליה לתורה ביום שישי?
אני בת 11 (בינואר אהיה בת 12) וביום שישי יש לי תור אצל פסיכאטר
הגיוני ביום שישי בבוקר שיש עלייה לתורה?
איך קוראים לסדרה הזאת שההורים קוראים אחד לשני חומי ושישי?
הגיוני עלייה לתורה ביום שישי?
התורים במקומות שעושים תיאוריה ארוכים בימי שישי?
איך קוראים לנושא במתמטיקה שזה עם: (M (o),q,M (t), וזה בטבלה
איך קוראים לחנוכיה של שישי שבת?
יאו אני מתביישת ביום שישי יש לי תור לרופא נשים