5 תשובות
ללכת לבית דין הרבני ולהוציא הצהרה
זה לא יפלה אותך בעתיד, יש מלא בנות שעושות שירות, זה לגיטימי
אה אתה בן
חחח לא שמתי לב
נראה לי שאי אפשר לעבוד באבטחה אם לר עשית צבא אבל חוץ מזה לא
יש לך סיבה בריאותית/ נפשית/ אחרת?
שואל השאלה:
עקרונית, זה מטעמי מצפון.
אך בכל זאת ארצה לעזור למדינה, שירות לאומי.
אנונימי
שואל השאלה:
ואני יודע שאם מוציאים פטור מטעמי מצפון יושבים בכלא צבאי, אני לא רואה למה זה יגיע לי אם בכל זאת אתרום למדינה.
אנונימי