4 תשובות
זה לא נורא כל כך אבל את לא צריכה להתבייש בעדות שלך.
זה לא רע אבל אין לך סיבה לשקר על דבר כזה
לול איזה סיבה כאילו למה חוח
אנונימית
זה לא נורא כי זה לא באמת משנה... למי זה משנה באמת? מי ששואל לרוב זה סתם מסקרנות ולפתח נושא שיחה או משהו משותף ובאמת שזה לא משנה
אז מה הטעם לשקר? סתם גורם לך להרגיש לא נעים, באמת שזה לא מעיד על כלום תרגישי בנוח עם מי שאת(:
באותו הנושא: