3 תשובות
ספריי נגד יתושים בתקופה האחרונה, בכל איזור גוש דן, חוגגים להקות של יתושים בהמוניהם,.
אפילו ברגע זה מקלידה תוך כדי מלחמה עם היתושים העוקצים,
שמונעים שינה מכולנו, והלילות הפכו לימים, ןזו ממש סבל מטריד שלא היה בשנה הקודמת.
בבקשה, מניסיונכם,
מהו מוצר הכי יעיל ובטוח כדי להיפטר מהמפגע העוקצני והמטריד?
מה עושים?
1) כבר הפעלנו את קוטל היתושים עם הספרילה הכחולה, אבל היתושים לא מתקרבים אליו, (כנראה נעשו חכמים עם הזמן).
2) השתמשנו במכשיר החשמלי שבשקע שבקיר raid עם הבקבוק שבו החומר הנוזלי, גם אליו היתושים אדישים,
3) שלא נדבר על " סנו -די: שכבר מזמן אף יתוש לא מתרגש מהריח ש- "חונק" רק אותנו.
אז בבקשה, בבקשה, עזרתכם:
איזה מוצר קיים, ועדיין בעל השפעה שיציל את הטרדה העוקצנית הזו,
מוצר שיחזיר את השלווה ואת השינה לחיינו ללא עקיצות יתושים.
אפילו ברגע זה מקלידה תוך כדי מלחמה עם היתושים העוקצים,
שמונעים שינה מכולנו, והלילות הפכו לימים, ןזו ממש סבל מטריד שלא היה בשנה הקודמת.
בבקשה, מניסיונכם,
מהו מוצר הכי יעיל ובטוח כדי להיפטר מהמפגע העוקצני והמטריד?
מה עושים?
1) כבר הפעלנו את קוטל היתושים עם הספרילה הכחולה, אבל היתושים לא מתקרבים אליו, (כנראה נעשו חכמים עם הזמן).
2) השתמשנו במכשיר החשמלי שבשקע שבקיר raid עם הבקבוק שבו החומר הנוזלי, גם אליו היתושים אדישים,
3) שלא נדבר על " סנו -די: שכבר מזמן אף יתוש לא מתרגש מהריח ש- "חונק" רק אותנו.
אז בבקשה, בבקשה, עזרתכם:
איזה מוצר קיים, ועדיין בעל השפעה שיציל את הטרדה העוקצנית הזו,
מוצר שיחזיר את השלווה ואת השינה לחיינו ללא עקיצות יתושים.
ברור! חשוב שבחים לא תגרדי זה גורם לעקיצה להתפשט!
את יכולה לגרד בעדינות! כדי שלא יתקלף העור ויהיה גירוי
חשוב שתשימי כול חצי שעה אלתוש או פניסטיל או כול משחה אחרת
בלילה אל תשני עם גופיה אלה חולצה חצי שרוול ומכנס - כדי שאת רוצה
כשאת יוצאת החוצה תמרחי עליה גל נגד עקיצות
או פשוט ללכת לבית מרקחת ולבקש אלתוש הוא עם גולגולת ויש גם בספרי!
זה ממש לא עולה יקר בסביבות ה- 10 שח והוא ממש טוב
את יכולה לגרד בעדינות! כדי שלא יתקלף העור ויהיה גירוי
חשוב שתשימי כול חצי שעה אלתוש או פניסטיל או כול משחה אחרת
בלילה אל תשני עם גופיה אלה חולצה חצי שרוול ומכנס - כדי שאת רוצה
כשאת יוצאת החוצה תמרחי עליה גל נגד עקיצות
או פשוט ללכת לבית מרקחת ולבקש אלתוש הוא עם גולגולת ויש גם בספרי!
זה ממש לא עולה יקר בסביבות ה- 10 שח והוא ממש טוב
עקיצה תמיד מתנפחת ומגרדת, פחות נגיעות, כי את עלולה לגרום לזיהום שם-ולא לנסות לפוצץ, זה עלול להזדהם-פשוט סבלנות אם מגרד-יש משחות.
באותו הנושא: