17 תשובות
קראתי איפשהו שאנחנו גבוהים יותר בבוקר. זה הגיוני
חד משמעית כן. עובדתית, יש שעות ביום שאנחנו נמוכים יותר ושעות שאנחנו גבוהים יותר. ההפרשים הם לא ברמה ניכרת לעין של זרים, אבל 2 ס''מ זה בהחלט הגיוני
זה נכון.
הגובה שלנו לא יציב בכל שעות היום
הגובה שלנו לא יציב בכל שעות היום
מכיוון שבלילה אנחנו יושנים אנכית אז החוליות לא מפעילות לחץ אחד על השניה והן מתרחקות טיפה אחד מהשניה וככה מגביהה אותנו בכמה סמ.
כשאנחנו קמים כל החוליות נמשכות למטה בגלל כוח המשיכה מה שגורם להם להתקרב אחד לשני ובגלל זה במהלך היום אנחנו מתקצרים.
בעקרון אפשר להגיע לאותה תוצאה עם מתח, להטלות על המתח ולחקות לתוצאה.
כשאנחנו קמים כל החוליות נמשכות למטה בגלל כוח המשיכה מה שגורם להם להתקרב אחד לשני ובגלל זה במהלך היום אנחנו מתקצרים.
בעקרון אפשר להגיע לאותה תוצאה עם מתח, להטלות על המתח ולחקות לתוצאה.
כן
זה מדעי
כן
אנחנו גבוהים יותר בבוקר בגלל שעד הצהרים כוח המשיכה משפיע וטיפה מועך אותנו (אמיתי!!!)
אנחנו גבוהים יותר בבוקר בגלל שעד הצהרים כוח המשיכה משפיע וטיפה מועך אותנו (אמיתי!!!)
כן.
הגיוני. ביום טוב שלי ממש אני 87 אבל אחרי שאני הולך הרבה וסוחב דברים על הגב אז אני יורד ל-85 אבל גם בכללי יש לי בעיות בגב התחתון אז d:
יותר גבוהים ניראלי בגלל עמוד השדרה.. שבין החוליות יש יותר רווח, כאילו שהם יותר מרווחים. ניראלי.
ולמדתי את זה מסדרה בשם לא זוכרת בערוץ לוגי כשהייתי ביסודי
ולמדתי את זה מסדרה בשם לא זוכרת בערוץ לוגי כשהייתי ביסודי
כן
אתה הופך לקצת יותר נמוך במשך היום בגלל העומס על השרירים במהלך שעות היום
אתה הופך לקצת יותר נמוך במשך היום בגלל העומס על השרירים במהלך שעות היום
תאמת שלא ידעתי את זה אבל מגניב חח
כן הגיוני
אני היחידה שידעה את זה מאז שהייתי קטנה בגלל הסדרה מתחת לאף?
אני היחידה שידעה את זה מאז שהייתי קטנה בגלל הסדרה מתחת לאף?
כן בבוקר תמיד גבוהים טיפה יותר לא יודעת למה אבל ככה זה
בדיוק מה שnapkin כתב
החוליות מתרחקות והצתברות נוזלים בגוף
אני ידעתי את זה מאאוץ' שהיה בלוגי