8 תשובות
יש בכלל בלינצס שהוא עם משהו אחר? אף פעם לא שמעתי על משהו חוץ מגבינה מתוקה
אנונימית
שואל השאלה:
ואוו אלוהים.
לפני שנה ביקשתי מסבתא שלי את המתכון שהיינו אמלה בבית במטבח והיא מקריאה לי את החומרים ואני רןשמת ואז היא מגיעה למילוי שזה גבינה מתוקה והיא אומרת חלמון ביצה ואני עוצרת ומסתכלת עליה ואומרת לה, "מה?" והיא לא מבינה ואז אני שואלת אותה "את שמה חלמון ביצה במילוי?!" והיא אומרת לי "כן, למה מה הבעיה בזה?" ואני אומרת "אסור לאכול חלמון חי!! יכולה להיות בזה סנמונלה!" והיא אומרת לי "טוב, נו שויין..."(זה בידיש)
קיצר אז גיליתי שהיא שנים מרעילה אותנו אבל בשביל הדבר האלוהי הזה אני מוכנה לחטוף סנמונלה xd(סתם סתם.. פשוט אמרנו לה לא לשים יותר במילוי חלמון..)
ואוו אלוהים.
לפני שנה ביקשתי מסבתא שלי את המתכון שהיינו אמלה בבית במטבח והיא מקריאה לי את החומרים ואני רןשמת ואז היא מגיעה למילוי שזה גבינה מתוקה והיא אומרת חלמון ביצה ואני עוצרת ומסתכלת עליה ואומרת לה, "מה?" והיא לא מבינה ואז אני שואלת אותה "את שמה חלמון ביצה במילוי?!" והיא אומרת לי "כן, למה מה הבעיה בזה?" ואני אומרת "אסור לאכול חלמון חי!! יכולה להיות בזה סנמונלה!" והיא אומרת לי "טוב, נו שויין..."(זה בידיש)
קיצר אז גיליתי שהיא שנים מרעילה אותנו אבל בשביל הדבר האלוהי הזה אני מוכנה לחטוף סנמונלה xd(סתם סתם.. פשוט אמרנו לה לא לשים יותר במילוי חלמון..)
אנונימית
שואל השאלה:
עם מחית דובדבנים^^
פירות יער
שוקולד
תפוחי אדמה(כשעושים בלינצ'ס מלוח)
אבל אין ספק שהכי טעים זה עם גבינה מתוקה!
אתם אוכלים אותו קר או חם? אני אוהבת או ו קר מתוך המקרר או חם שהרגע הוא יצא מהמחבת וקיבל מילוי
עם מחית דובדבנים^^
פירות יער
שוקולד
תפוחי אדמה(כשעושים בלינצ'ס מלוח)
אבל אין ספק שהכי טעים זה עם גבינה מתוקה!
אתם אוכלים אותו קר או חם? אני אוהבת או ו קר מתוך המקרר או חם שהרגע הוא יצא מהמחבת וקיבל מילוי
אנונימית
חם זה נחמד אבל מעדיפה קר
אנונימית
חח אף פעם אין מתכונים מקוריים של מאכלים מסורתיים בגוגל
שואל השאלה:
קרין גורן זה חיקוי
חחחחחח סבתא שלי מכינה את זה תמיד בשבועות ואולי פעמים בודדות מחוץ לשבועות ואני יכולה לסיים מגש בשתי דקות.
תאמיני לי אין לי מושג איך אמא שלי יצאה רזה מכמות האוכל המתוק שהיא עושה
קרין גורן זה חיקוי
חחחחחח סבתא שלי מכינה את זה תמיד בשבועות ואולי פעמים בודדות מחוץ לשבועות ואני יכולה לסיים מגש בשתי דקות.
תאמיני לי אין לי מושג איך אמא שלי יצאה רזה מכמות האוכל המתוק שהיא עושה
אנונימית
של קארין גורן עם גבינה מתוקה וצימוקים
אני אוהב את האלה הלא מתוקים. אתמול אכלתי במילוי תפוח אדמה ובשר.
באותו הנושא: