סימנים אדומים באזור החזה (בצד של המחשוף) זה סימני מתיחה?
עד לא מזמן חשבתי שזה סימני מתיחה, אבל אמא שלי אמרה לי שהיא חושבת שזה פשוט וורידים כי גם לה היה סימנים דומים בחזה. היה לה בסביבות גיל 14.5 עד 17.
אני אהיה בת 15 בעוד חודש הקטע הוא שהחזה שלי די קטן (נגיד אני יכולה להתאים גם לגוזיות xs של פיקס).
את האמת שזה לא כזה משנה לי, דווקא עכשיו אני מרגישה שאני כן רוצה שאלו יהיו סימני מתיחה כי כשהם הופכים ללבנים זה נראה מהמם, טבעי ומיוחד. אבל בכל זאת עניין אותי לדעת מה זה