14 תשובות
פשוט תגידי שאת יוצאת עם כמה חברים וזהו לא נראלי יש בזה בעיה כל שהיא
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה לשבת
אבל זה לשבת
אנונימית
הוא כאילו.. שלח לך תמונה ודיברת איתו הרבה? כאילו אם את סומכת עליו סבבה אבל באמת יש אנשים מסוכנים (אם את מרגישה שאת ממש רוצה לכי על זה..) אבל אני לא הייתי עושה את זה כאילו לפחות לא בביטחון..
תמיד ששיקרתי להורים שלי בסוך הבנתי שהם צדקו
אל תשקרי להורים שלך, תספרי להם את האמת, שיהיה להם סיבה לסמוך עלייך. אם את נפגשת איתו פעם ראשונה/שנייה/שלישית עדיף במקום עם אנשים
שואל השאלה:
זה אחרי כמה פעמים שניפגש בעתיד, אני ארצה להיות איתו בשבת, מה אפשר להגיד להם?
זה אחרי כמה פעמים שניפגש בעתיד, אני ארצה להיות איתו בשבת, מה אפשר להגיד להם?
אנונימית
אל תעשי איתו שבת
להגיד את האמת.
שידעו איפה את.
שידעו איפה את.
שואל השאלה:
אני אגיד לחברות שלי, אל תדאגו דיברנו כמה חודשים ועשינו שיחות וידאו הכל בסדר
אני אגיד לחברות שלי, אל תדאגו דיברנו כמה חודשים ועשינו שיחות וידאו הכל בסדר
אנונימית
אני מבינה את הלהט וכמה את רוצה את זה וחושבת שהם לא יבינו אותך, אני פה אם את צריכה משהו אבל אני חושבת ששבת שלמה זה צעד קיצוני
רגע... לשבת יענו סופש?
חשבתי לשבת (כאילו ישיבה)
לדעתי את עושה טעות אם את לא אומרת להורים שלך ביחוד אם את שומרת מסורת ואין לך דרך ללכת הביתה.
חשבתי לשבת (כאילו ישיבה)
לדעתי את עושה טעות אם את לא אומרת להורים שלך ביחוד אם את שומרת מסורת ואין לך דרך ללכת הביתה.
שואל השאלה:
תקשיבו אני מכירה אותו כבר הרבה זמן ראיתי אותו, הכל טוב אם קורה משהו לא במקום ישר אני אומרת לא ואם צריך גם בורחת משם או מרביצה לו.
תקשיבו אני מכירה אותו כבר הרבה זמן ראיתי אותו, הכל טוב אם קורה משהו לא במקום ישר אני אומרת לא ואם צריך גם בורחת משם או מרביצה לו.
אנונימית
את מבינה את זה שהוא יותר חזק וכנראה גם יותר מהיר ממך, כן? זה לא קשור עכשיו מכירה לא מכירה... תספרי להורים שלך את האמת כדי שתיהיה להם סיבה להאמין בך.
אנונימית
שואל השאלה:
גם אם אני אגיד להם הם לא ירשו לי בחיים לא משנה כמה מסע שינויים אני אעשה אז מה לעשות
גם אם אני אגיד להם הם לא ירשו לי בחיים לא משנה כמה מסע שינויים אני אעשה אז מה לעשות
אנונימית
באותו הנושא: