4 תשובות
אם הוא לא משחרר תעשה אפצי ותיסע פשוט
כן יש לך רישיון תאמר לשוטר שאתה הולך לאבא שלך או אמא שלך
שואל השאלה:
כם אני לבד באוטו?
כם אני לבד באוטו?
אנונימית
הורים גרושים הכי טוב ישחררו אותך
באותו הנושא: