3 תשובות
ניסיתי לשחק ממש כיף אבל באייפד זה יצא לי נכנסתי יום אחר כך זה עבד בהתחלה ואז יצא יום למחרת ניסיתי שוב ועבד מצויין אז אל תמחוק את האפליקצייה ותנסה
שואל השאלה:
כשאני מנסה להיכנס למשחק אונליין זה לא מראה לי את רשימת המשחקים וכותב שיש שגיאה
אנונימית
לא, אם את נמצאת באירופה זה עושה בעיות תעברי לצפון אמריקה